Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle myös tulee epämukava olo kun joku sanoo, että joko hän itse tai puoliso "määrää kaapin paikan". Tulee mielikuva, että toinen määrää aina. Luulis ettei tasapainoisessa parisuhteessa ole kaapin paikan määrääjää. Vai oonko vain idealisti? :(
Hmm... No jos mietin omaa parisuhdettani niin on tosiaan vaikea vastata, mut jos jotain pitää vastata, niin minä määrään :D Toisaalta mies varmaan vastaisi, että hän..
No mutta tuohan onkin tasapuolinen tilanne :)
Ehkä se on vaan minä, että tuosta ilmaisusta tulee mieleen, ettei toiselta suunnilleen kysytä mitään.
Suloisia noi pikkupojat, Roope ja Lauri... Olivat ihan rikki tuossa, sniff.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sillä Mikalla rahaa?
Pakko sillä on olla joko paksu lompakko, tai jotain muuta paksua. Ei kai sitä muuten olisi kukaan nainen katsonut noin pitkään.
70-80t tulot ja naisella 20k.
Fakta lehdestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko sillä on olla joko paksu lompakko, tai jotain muuta paksua. Ei kai sitä muuten olisi kukaan nainen katsonut noin pitkään.
Fakta lehdestä.
Ok.. Vaikka ei kyllä minusta lähellekään tarpeeksi, että tuollaista ukkoa jaksaisin edes hetken katsella. Miten jotkut miehet jää tuolle asteelle? Siis että kaikki naiset on vaan jotain lihakimpaleita? Ymmärrän ehkä joltain teiniltä, mutta lähes 40v mies?
Vierailija kirjoitti:
Kurosella kivat botoxit otsassa..
Ai oli vai, en huomannut..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakta lehdestä.
Ei helvetti, en mistään rahasta olisi Mikan kaltaisen kanssa.
Toivon todella, että Satun silmät avautui ton reissun aikana. Nyt jo meno tuollaista, huhhuh. SikaMika on kyllä vastenmielinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Lauri ja Roope ottaa molemmat niin raskaasti :D
Kannattiko pettää? 😃
En tajua miten Lauri otti ton niin tunteisiin, jos kyseessä oli siis vaan nukkumista toisen vieressä. Sille löytyy kyl nikki hotornot:iin, eli ei tainnu parisuhde jatkuu ton ohjelman jälkeen..
Aikuinen ja vanhin mies käyttäytyy ääliömäisesti. Kuka tollasta kaljua viitsii edes katella?
jjust kirjoitti:
En tajua miten Lauri otti ton niin tunteisiin, jos kyseessä oli siis vaan nukkumista toisen vieressä. Sille löytyy kyl nikki hotornot:iin, eli ei tainnu parisuhde jatkuu ton ohjelman jälkeen..
No mut heti ekana iltana... Mitäs sit seuraavaksi? Toisaalta jos on tosi humalassa, niin kai sellaista voi sattua... Koitan kuvitella tuollaista tilannetta omalle kohdalle. Olivatkohan tehneet muutakin kuin vain nukkuneet?
jjust kirjoitti:
Löydäpä oma miehes jonkun muun vierestä nukkumasta. Nukkuminen varattuna toisen miehen vierestä on outoa ainakin mun näkökulmasta.
Tossa ällö-Mikassa kyllä kiteytyy ne kaikki ominaisuudet mitä ei mieheltä halua.
Mikä viritys se Hanna-hevonen oli? :D Jäätävä
Musta toi Ida on tosi hot... Olen siis itse 30+ heteronainen :D
Vierailija kirjoitti:
Sika se lähti Thaimaaseen!
Eipä ku Thaimahan naimahan!
Vierailija kirjoitti:
jjust kirjoitti:
Löydäpä oma miehes jonkun muun vierestä nukkumasta. Nukkuminen varattuna toisen miehen vierestä on outoa ainakin mun näkökulmasta.
Joo mut mitä muutakaan tuolla voi odottaa? Mun mielestä tuossa ympäristössä on ihan ok, vaikka muuten ehkä outoa. Juotetaan känniin, kaikki lähentelee jne... Se voi olla melkein vahinko. Paneminen on sit jo eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Musta toi Ida on tosi hot... Olen siis itse 30+ heteronainen :D
Vaan meikeissä. Ilman meikkiä suorastaan rumahko.
Hyi miten monella on huonot hampaat!!! Muuten hot, mut hampaat... Yök!!!
Kuronen vaan herätteli Satua ihan niin kuin kuuluukin. Kuronen on just best juontaja tohon ohjelmaan! Rauhallisen asiallisesti puhuu totuuksia aroistakin kohdista.