Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi OFFICIAL

Vierailija
23.03.2016 |

Mässäillään täällä.

Kommentit (4625)

Vierailija
221/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Satu on kyllä säälittävän tossun alla, kun ei suostu myöntämääm tai ei tajua millainen Mika on.

Vierailija
222/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Mikan puoliso on aika säälittävä ja surullinen tapaus. Miksi ihmeessä tyytyy tuollaiseen sovinistiin sikaniskaan? Kuitenkin ihan perusnätti tyttö, niin varmasti olis vientiä kunnollistenkin miesten taholta.

Ei näe mitään väärää Mikassa ja Mikan touhuissa. Oi voi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa haastatteluissa se Satu sanoo jotain ja katsoo Mikaa ikäänku lupaa ja hyväksyntää hakien.

Ja ku kertoo jotain niin Mika siinä vieressä koko ajan katsoo että älä sano mitään väärää.

Vierailija
224/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ote Mikalla on Sadusta? Satu on kivannäköinen ja mukava, saisi hyvänkin miehen.

Vierailija
225/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainut joka vähän säälii Roopea? Luuli että oma nainen on kultaa ja hän on ansaitsemassa luottamusta takaisin tuolla saarella. Miten kävikään? Tyttöystävä ei itse ole luottamuksen arvoinen.

Vierailija
226/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö multa se panokohtaus ohi, vai eikö näytettykään? Ei sillä et hirveästi kiinnostaisi, mutta kun eilen sitä mainostettiin, niin luulin sen kohtauksen olevan jotenkin tosi oleellinen tässä jaksossa.

Vierailija
227/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurosen painostaminen ja jatkuva yllytys ärsytti. Kyllähän sen näki että Satu oli tolaltaan/shokissa eikä olisi välttämättä halunnut puida omaa parisuhdettaan kaiken kansan edessä.

Vierailija
228/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika on just niitä ihmisiä joilla on minipenis. Vähintäänkin henkinen sellainen. Joka paikkaan täytyy käydä hinkuttamassa itseään.

Vierailija
229/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, Satu on ihan kuin minä muutama vuos sitten eksän kanssa. Pidin kulisseja loppuun asti kasassa ja uskottelin jopa itsellenikin, että kaikki on kunnossa. Ei ollut.

Vierailija
230/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menikö multa se panokohtaus ohi, vai eikö näytettykään? Ei sillä et hirveästi kiinnostaisi, mutta kun eilen sitä mainostettiin, niin luulin sen kohtauksen olevan jotenkin tosi oleellinen tässä jaksossa.

Varmaan samanlainen teaseri kuin viime kaudella oli se sen Simon tyttöystävän panokohtaus. Klippi näytettiin lähes joka jakson lopussa, mutta itse kohtaus oli lopulta viimeisessä jaksossa.

Vierailija
231/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurosen painostaminen ja jatkuva yllytys ärsytti. Kyllähän sen näki että Satu oli tolaltaan/shokissa eikä olisi välttämättä halunnut puida omaa parisuhdettaan kaiken kansan edessä.

Siinä tapauksessa hän on aivan väärässä ohjelmassa.

Vierailija
232/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä näytettiin kauden tulevia tapahtumia, ei seuraavan jakson

Vierailija
233/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa hän on aivan väärässä ohjelmassa.

Lieneekö halunnutkaan mukaan vai tullut Mikan painostuksesta, kuten Mika itse asian esitti? En kyllä minäkään uskaltaisi Mikamaiselle miehenrötkäleelle sanoa vastaan

Vierailija
234/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sillä Mikalla rahaa?

Vierailija
235/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myös tulee epämukava olo kun joku sanoo, että joko hän itse tai puoliso "määrää kaapin paikan". Tulee mielikuva, että toinen määrää aina. Luulis ettei tasapainoisessa parisuhteessa ole kaapin paikan määrääjää. Vai oonko vain idealisti? :(

Vierailija
236/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle myös tulee epämukava olo kun joku sanoo, että joko hän itse tai puoliso "määrää kaapin paikan". Tulee mielikuva, että toinen määrää aina. Luulis ettei tasapainoisessa parisuhteessa ole kaapin paikan määrääjää. Vai oonko vain idealisti? :(

Hmm... No jos mietin omaa parisuhdettani niin on tosiaan vaikea vastata, mut jos jotain pitää vastata, niin minä määrään :D Toisaalta mies varmaan vastaisi, että hän..

Vierailija
237/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika on niin vastenmielisen oloinen. 

Vierailija
238/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhea kun kävi Satua sääliksi. Tehokkaasti oli kyllä Mika onnistunut hänet alistamaan ja lyttäämään.

Vierailija
239/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sillä Mikalla rahaa?

Pakko sillä on olla joko paksu lompakko, tai jotain muuta paksua. Ei kai sitä muuten olisi kukaan nainen katsonut noin pitkään.

Vierailija
240/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurosella kivat botoxit otsassa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme