Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Mä luulin kuvan perusteella, että Mika olisi sovinistinen äijä mutta se onkin tuollainen sössöttäjä.
Joo ainakin noi nuoret pojat panee heti, kun tulee tilaisuus. Just sen oloisia.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin kuvan perusteella, että Mika olisi sovinistinen äijä mutta se onkin tuollainen sössöttäjä.
Jotenkin naismainen
"Joo toi yks vaalee on sen näköne et sen kans tulee varmaa juteltua"
Just ..
Jokaisesta parista ainakin jompikumpi taitaa kyllä pettää..
Kyllä mun mielestä noilla sinkkumiehillä on keskivertoa enemmän lihasta? Ei mitään perus.
Ja Iirohan se siellä taas virnistelemässä.... yhh...
Apua taikina-Iiro tässäkin formaatissa mukana. Missä tositv-ohjelmassa se ei ole vielä ollut? 😷
Sinkkumiehet ei kyllä tällä kertaa hääppöisiä...
Roope ja Ida ehdottomasti suosikkejani
Tuo sohva meinaa räsähtää kun tuo Mika istuu tuossa
Taikina-iiro :DD huimia ikäeroja kyllä parien välillä, jotkut alle 20-kymppisiä ja se kalju äijä melkein 40v :D
Vierailija kirjoitti:
Apua taikina-Iiro tässäkin formaatissa mukana. Missä tositv-ohjelmassa se ei ole vielä ollut? 😷
Sinkkumiehet ei kyllä tällä kertaa hääppöisiä...
Hyi yäk tuo oli ällöttävä :DD Voin kuvitella että Mika ja Iiro hiippailevat yöllä salaisiin tapaamisiin kahdestaan
Hyi hemmetti se kalju ukko luulee olevansa jumalan lahja naisille
Ihan ku se rokkimuija olis siihen vilkassukkaa
Mika on selkee homo. Oikeesti!!! Saan sellasii viboja siit koko ajan.
Sinkut ei ollut kyllä kummosia. Sinkku naiset oli tosi suttuisen ja halvan näköisiä.
Roopen mielestä hyvännäköinen= kiva ja mukava.
Vierailija kirjoitti:
Kuka iiro
Iiro Hokka on ollut Aatami etsii Eevaa -ohjelmassa, Hottiksissa sekä kaverina että deittikumppanina, Mr. Finland -kisoissa finalistina... Seiskan sivuilla Romanian loman bilekuvia, joissa Iiro nuolee bile-Danin kiveksiä.
Ja nyt näköjään myös strippari? :D
Toi Roope niiiiiiiiiiiiiin sekoilee jo ekana iltana!