Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
nauroin tolle "isotissinen lehmä" ;D
Huh ketkä pani tossa vikassa pätkässä?
siellä se lahtelainen jo nussi jotain
En tiiä miks mut Mikasta tulee mieleen Sipilä.. Oksettava..
Mahtokohan Mikan tyttöystävä tietää saksan seikkailuista..
Mika on juuri sellainen jota kaikki naiset kammoaa, mutta tuolla sinkkunaisten on annettava sen kähmiä kun ei voi viettelijäroolinsa takia kieltääkkään. Ja sika-mika nauttii! Hyi!
Yök, mikä ukko tuo Mika! Toivottavasti Satu ymmärtää tuon reissun jälkeen,että on niitä parempiakin miehiä olemassa!
Ohjelmaan lähtö oli Mikan idea ja unelma. Voin kuvitella, että nuo 3 vkoa on sen elämän parasta aikaa. Kuin lapsi karkkikaupassa. Joka puolella nuoria, simpsakoita tyttösiä, joita saa tuijotella luvan kanssa ja humalassa voi vähän lääppiä ja kouria. Normaalioloissa nuo naiset tuskin hengailisivat Mikan lähelläkään.
Ihan hirveitä tyyppejä!!! Kuinka noi sinkkunaiset kestää tota kähmintää?
Mulle tuli Mikan ulkonäöstä mieleen köyhän miehen Kalle Palander :D
Mikan puoliso mustasukkainen.. Ööö miksiköhän. Tässähän sen näkisin, epäluotettava :( pettää heti tilaisuuden tullessa. Ei jatkoon.
Ensimmäisenä iltana sika mika pussailemassa muita. Hirveä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Mika on juuri sellainen jota kaikki naiset kammoaa, mutta tuolla sinkkunaisten on annettava sen kähmiä kun ei voi viettelijäroolinsa takia kieltääkkään. Ja sika-mika nauttii! Hyi!
Olen aina pitänyt tätä temptation islandia ihan turhana ja höpöhöpö-ohjelmana, mutta saatoin juuri tykästyä ideaan. Täytynee maksaa jollekin naiselle vaikka kossupullon (ei kai vaan ole kovin kallista? Löytyykö joku pirkka tai rainbow halpaversio?) verran, että esittää naisystävääni ja pääsen tuohon ohjelmaan lääppimään naisia ihan luvan kanssa. Ehkä jo seuraavalla kaudella olen mukana!
Terveisin Naispelko22
Kettu kävi jo kolossa. Ei yhtään hyvännäköistä miestä. Miksi ihmeessä niin hirveitä tatuointeja. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä Cheyenne?
Liian kuuluisa tähän formaattiin.
Lauri ja joku muijistahan siinä loppuklipissä paneskeli...yök
Joo varmasti noin fiksun kommentin jälkeen sinkkunaiset on haarat levällään odottelemassa hotbäibeh-Mikaa