Käytkö yksin keikoilla?
Kuuntelemassa jotain bändiä?
Mulla ei ole ketään, ketä moinen kiinnostaisi..! Ajattelin, että nyt saa riittää haaveilu ja alan käymään yksin sitten!
Kommentit (18)
Käyn. Tunnen aina bändin tai siellä on paljon tuttuja. Ihan tuntemattomienkin kanssa tulee juteltua paljon.
Vierailija kirjoitti:
En. En käy muutenkaan keikoilla.
Kiitos arvokkaasta panoksestasi keskusteluun: Käytkö yksin keikoilla?
Ja aiheeseen: Käyn, jos bändi kiinnostaa, ilman muuta. Sieltä niitä samanmielisiä löytyy.
En. Henkivartija tai useampi on aina mukana.
Käyn, menen sinne kuuntelemaan bändiä enkä hengailemaan kavereiden kanssa :)
Kävin ennen paljonkin. Sitten alkoi ahdistaa kännisten miesten sekoilu lavan edessä ja on vähentynyt, mutta tuo seikka ei juuri paranisi siitä että olisi seuraa. Sinne vaan lempiartistien keikolle mars! :)
juu sellanen 39v henkivartija on aina mukaaanaaaaaaaaaaaaa -mut joo käyn :) ei mua muutenkaan ketään haluu:) mut meitsi on käyny jo aika kuumana vuoden :)!
Vaihtamatta sanaakaan kenenkään kanssa, hyvällä keikalla hyppien/joraten/huojuen toisten "samankaltaisten" kanssa, ah se on parasta.
Mies ei halua, että käyn yksin ulkona myöhään, eli en.
Käyn. Teen myös monia muita asioita yksin, jos en saa seuraa mukaan. Enkä aina edes kysy ketään kaverikseni, koska teen ja koen asioita mielelläni yksinkin. En jätä elämättä sen takia, etten aina saa "esiliinaa" mukaani.
Sitä mä kai "pelkään" että erotu ko jotenkin joukosta, jos törötän siellä itsekseni ja "kaikki muut" on bilemoodilla liikkeellä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sitä mä kai "pelkään" että erotu ko jotenkin joukosta, jos törötän siellä itsekseni ja "kaikki muut" on bilemoodilla liikkeellä.
Ap
Samaa asiaahan hekin ovat siellä tekemässä; kuuntelemassa bändiä. Et varmastikaan erotu joukosta.
En. Voisin käydä, mutta kärsin muutenkin julkisten paikkojen kammosta enkä ole varma, miten keikoilla pitäisi olla, kun en ole melkein koskaan käynyt. Luulen, että kuuluisi kai hakea joku juoma ja sitten seisoskella siinä, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
En. Voisin käydä, mutta kärsin muutenkin julkisten paikkojen kammosta enkä ole varma, miten keikoilla pitäisi olla, kun en ole melkein koskaan käynyt. Luulen, että kuuluisi kai hakea joku juoma ja sitten seisoskella siinä, eikö niin?
Niin kai? En mä tiedä :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Keikoilla on helppo tehdä niin kuin muutkin; niin ne muutkin tekevät. Hae juotavaa, jos siltä tuntuu, älä seiso eturivissä (tunku) ja nauti musiikista ja menosta.
Käyn. Itseäni ärsyttävät ne toistensa kanssa koko keikan hölisevät kaveriseurueet! Joskus istumapaikkakonsertissa juttelin ennen konserttia vieressä istuneen myös yksin konserttiin tulleen kanssa ja meistä tuli kaverit :D
Kyllä tulee käytyä. En jätä elämää elämättä siksi etten saa kaveria keikalle mukaan.
Käyn