Miten miehet (tai lesbot) pystyy nuolemaan valkovuotopimppejä?
Nyt tietysti mammat kommentoi, että "ei mulla vaan ole valkokovuotoa." Mutta totuus on, että monilla naisilla on ja niitäkin miehet nuolee. Yök.
Kommentit (55)
Monet miehet pitävät valkovuodon mausta. Siksi.
Ei tarvitse nuolla suuaukosta, vaan klitta riittää mulle
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti miten ällöä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti miten ällöä!
Ei ole ällöä vaan luonnollista.
Millaista se valkovuoto on? En tiedä olenko sellaista pillua nuollut.
Se päivän aikana kerääntynyt valkovuoto korvautuu/liukenee kiihottumisen myötä aika nopeasti sillä suhteellisen hajuttomalla, mutta hyvänmakuisella kosteudella ;)
Aivan varman provo. Samantyyppistä eritettä se spermakin on.
Mulla on tosi runsas valkovuoto :( aina pikkarit ihan märät
Ei se valkovuoto mitään herkkua kyllä ole. Aika kirpeää ja kitkerää. Mutta pillumehut on kyllä herkullisen makuisia. Vähän sellainen suolainen, lihaisa maku :D kyllä minä ennemmin pullia nuolen kuin olen nuolematta.
Vierailija kirjoitti:
Ei se valkovuoto mitään herkkua kyllä ole. Aika kirpeää ja kitkerää. Mutta pillumehut on kyllä herkullisen makuisia. Vähän sellainen suolainen, lihaisa maku :D kyllä minä ennemmin pullia nuolen kuin olen nuolematta.
Pillua siis. Kännykkä korjasi sanan enkä tarkistanut viestiä ennen lähetystä.
Onhan se varmaan vaihtelua miesten pissanhajuisten pikku pippelien nuolemiseen.
Kaikilla naisilla valuu vähän. Kullin nuoleminen on sitten jotenkin mieluisempaa vai?
Vierailija kirjoitti:
Pullia voisin minäkin...😃
Olen ottanut suihin mieheltä ja naiselta, ja enemmän ällötti ne pippelistä tulevat touhutipat ja sperman haju (maku ei ollut niin paha kuin luulin, kerran vahingossa laukesi suuhun). Pillua nuollessa keskitytään yleensä klitorikseen, josta ei tule mitään eritteitä, mutta eipä ne kiihotuslimatkaan maistu oikeastaan millekään.
Menkat ja valkovuoto = veripalttua ja valkokastiketta
helposti.