Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehet (tai lesbot) pystyy nuolemaan valkovuotopimppejä?

Vierailija
23.03.2016 |

Nyt tietysti mammat kommentoi, että "ei mulla vaan ole valkokovuotoa." Mutta totuus on, että monilla naisilla on ja niitäkin miehet nuolee. Yök.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalisen sairasta. Siis nuolla toisen genitaaleja kuin kapinen koira. Hyi vittu. Valkovuotoa *hrrrh*... Voisi säilöä sitä ja käyttää ruoanlaitossa. Yhhhh..

Vierailija
22/55 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut suihin mieheltä ja naiselta, ja enemmän ällötti ne pippelistä tulevat touhutipat ja sperman haju (maku ei ollut niin paha kuin luulin, kerran vahingossa laukesi suuhun). Pillua nuollessa keskitytään yleensä klitorikseen, josta ei tule mitään eritteitä, mutta eipä ne kiihotuslimatkaan maistu oikeastaan millekään.

Homoilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei pystyisi? Olen itsekin maistanut omia pillumehujani ja ihan hyvältä maistui.

Vierailija
24/55 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kerran eräästä naistaiteilijasta, joka käytti pimppilimaansa parfyyminään sen korkean feromonipitoisuuden vuoksi. Tämä toimi ko. taiteilijan toivomalla tavalla- miehet eivät voineet vastustaa.

Vierailija
25/55 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielellä olen tavannut sen tehdä.

Vierailija
26/55 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen alapään pestä ennen suuseksiä, silloin siinä maistuu korkeintaan se kiihotuserite, joka on kirkasta ja oikeastaan täysin hajutonta. En kyllä nuolisi koko päivän pesemättä hautunutta alapäätä. 

Vierailija
27/55 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet nuolekkaan pillua vaan sen sijaan mieshuorat nuolee.

Vierailija
28/55 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pjaskat. Nainen tarpeeksi kiihkeäksi ja käyttää sormia huulilla niin ei oo valkovuodosta jälkeäkään. Ei kai sitä nyt kukaan vaan kuivaa ala syömään o.O

Vierailija
29/55 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kertynyttä valkovuotoa niin käsken/kehotan pesulle, vaikka yhdessä. Ei se ole ainakaan tähän mennessä paljoakaan hidastanut menoa, kunhan nyt ei sano pahasti tai mitenkään ilmaise "hyi ällöä" tms. Kyllä hän tietää mitä ajattelen hänestä ja saa sen aina kokea uudestaan pesussa/sen jälkeen, jos olisi unohtanut.

Vierailija
30/55 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totaalisen sairasta. Siis nuolla toisen genitaaleja kuin kapinen koira. Hyi vittu. Valkovuotoa *hrrrh*... Voisi säilöä sitä ja käyttää ruoanlaitossa. Yhhhh..

Aiheeseen liittymätön arvaus: sinä et tiedä, mitä kapinen tarkoittaa, vaan luulet, että se on synonyymi kurjalle, kamalalle tai vähäarvoiselle tms. Menikö oikein?

Vierailija
31/55 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut suihin mieheltä ja naiselta, ja enemmän ällötti ne pippelistä tulevat touhutipat ja sperman haju (maku ei ollut niin paha kuin luulin, kerran vahingossa laukesi suuhun). Pillua nuollessa keskitytään yleensä klitorikseen, josta ei tule mitään eritteitä, mutta eipä ne kiihotuslimatkaan maistu oikeastaan millekään.

Homoilua.

Ai, jos nainen nuolee pimppiä, vai mies kullia? Kumpi on?

Vierailija
32/55 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla naisilla on valkovuotoa vitun urpo.

Vierailija
33/55 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun voi myös ihan huuhdella tai pestä saippualla joka on alapäälle tarkoitettu, kyllä lähtee valkovuodot

Vierailija
34/55 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen aina ihmetellyt. T: nainen, jota ei todellakaan tarvitse nuolla.

Vierailija
35/55 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillun voi myös ihan huuhdella tai pestä saippualla joka on alapäälle tarkoitettu, kyllä lähtee valkovuodot

Tai lipeällä. Ja huuhtelee kuumavesipainepesurilla. Kyllä tulee puhdasta.

Vierailija
36/55 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä miesten munatöhnät vähemmän ällöttäviä ole. Silti ihmiset onnistuvat harrastamaan suuseksiä.

Vierailija
37/55 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, enkä nuolisi. Olen kokeillut nuolemista kerran, ja hän oli täysin mauton ja hajuton, kiitos siitä. Yksi kerta sai riittää silti.

Vierailija
38/55 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

df kirjoitti:

Ei miehet nuolekkaan pillua vaan sen sijaan mieshuorat nuolee.

No mikä se mieshuora sitten on jos kerran ei mies? Olen hämmentynyt.

Vierailija
39/55 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin kerran eräästä naistaiteilijasta, joka käytti pimppilimaansa parfyyminään sen korkean feromonipitoisuuden vuoksi. Tämä toimi ko. taiteilijan toivomalla tavalla- miehet eivät voineet vastustaa.

Ei tohon mitään taiteilijaa tarvita... 😃 Jos asiaa miettii niin eiköhän se ole aika luonnollista, että miestä tuo haju kiehtoo

Vierailija
40/55 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompas tyhmä juttu tämä. Huolehdi paremmin terveydestäsi ja elämänlaadustasi, niin huomaat pian eron myös valkovuodossasi. Tiedän kokemuksesta.

Jos ihminen ei pukkaa kaikkea keinotekoista paskaa sisäänsä, jauhoja, lisäaineita ym prosessoitua, niin vaginan ei tarvitse juurikaan "puhdistautua" ylimääräisellä vuodolla. Lähes sama juttu myös korvakäytävien ja muiden kehon eritteiden kanssa.

Opiskele asioita ja elämää tuollaisen sonnan kirjoittamisen sijaan.