Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehet (tai lesbot) pystyy nuolemaan valkovuotopimppejä?

Vierailija
23.03.2016 |

Nyt tietysti mammat kommentoi, että "ei mulla vaan ole valkokovuotoa." Mutta totuus on, että monilla naisilla on ja niitäkin miehet nuolee. Yök.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni naisen alapää maistuu paljon paremmalta kuin miehen t. bi

Vierailija
42/55 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut suihin mieheltä ja naiselta, ja enemmän ällötti ne pippelistä tulevat touhutipat ja sperman haju (maku ei ollut niin paha kuin luulin, kerran vahingossa laukesi suuhun). Pillua nuollessa keskitytään yleensä klitorikseen, josta ei tule mitään eritteitä, mutta eipä ne kiihotuslimatkaan maistu oikeastaan millekään.

Homoilua.

Tarkoitit varmaan sanoa "lesboilua".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lesbo kirjoitti:

Voihan sen alapään pestä ennen suuseksiä, silloin siinä maistuu korkeintaan se kiihotuserite, joka on kirkasta ja oikeastaan täysin hajutonta. En kyllä nuolisi koko päivän pesemättä hautunutta alapäätä. 

Aamulla pesty on parhaimmillaan nuoltavaksi illalla. Silloin on aromit kohdallaan.

Vierailija
44/55 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkovuoto on emättimen vakiokalustoa, sinne se kuuluu ja sitä siellä on. Ei mitenkään erityisen ällöttävää mielestäni. Eri asia jos mielikuvasi oli joku "ruokalusikallinen-ulos-valuvaa-valkkaria-nuolaisu-slurbsnams".

Vierailija
45/55 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut suihin mieheltä ja naiselta, ja enemmän ällötti ne pippelistä tulevat touhutipat ja sperman haju (maku ei ollut niin paha kuin luulin, kerran vahingossa laukesi suuhun). Pillua nuollessa keskitytään yleensä klitorikseen, josta ei tule mitään eritteitä, mutta eipä ne kiihotuslimatkaan maistu oikeastaan millekään.

Homoilua.

Ai, jos nainen nuolee pimppiä, vai mies kullia? Kumpi on?

Kumpikin on.

Vierailija
46/55 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoilua.

Tarkoitit varmaan sanoa "lesboilua".

No en sanonut niin. Homo|seksuaali = sama|sukupuoli, eli lesbotkin ovat homoja.

Vierailija
47/55 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän sama minulle kun valkoviiniä liputtelisi

Vierailija
48/55 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehet voi työntää mulkkuaan persereikään? Sieltähän tulee päivittäin ulostetta.

Vierailija
49/55 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä päästä miestä housuihin jos en oo sen päivän aikana käyny pesulla. Ajatus etoo. Aamullakin meinaa herättää suuhoidolla ja vaikka kivaa oliskin niin eka ajatus on että jestas,päästä mut pesulle.

Vierailija
50/55 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittaahan se pikkupojalta selkärangattomuutta jos alistuu nuolemaan ummehtunutta valkovuotoa. Vähän eri asia kuin naisen niellä spermat. Valkovuodossa on bakteereja ja se on alkanut mädäntyä.

Vierailija
51/55 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten miehet voi työntää mulkkuaan persereikään? Sieltähän tulee päivittäin ulostetta.

En tiennytkään että kaikki miehet pystyy. Kerro lisää miestentutkija.

Vierailija
52/55 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on väittänyt, että pystyy? Jos jonkun toosa tai pippeli noin muutenkin haisee, on pesemätön, ei sitä kohteliaisuus syistä tarvitse lutkutella. Se on pesulle tai sitten hommat seis ja seuraavaan kertaan. M50

Vierailija
53/55 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö todellakaan tiennyt että tietyissä piireissä valkovuodosta maksetaan extra-summia? Samoin kuin Kultaisesta suihkusta, Roomalaisesta suihkusta ja Kaviaarista.

Tämä pienenä vinkkinä vähävaraisille yh-äideille...

Vierailija
54/55 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

YH-äideille vinkkinä kirjoitti:

Etkö todellakaan tiennyt että tietyissä piireissä valkovuodosta maksetaan extra-summia? Samoin kuin Kultaisesta suihkusta, Roomalaisesta suihkusta ja Kaviaarista.

Tämä pienenä vinkkinä vähävaraisille yh-äideille...

Onko Jyväskylässä korkeintaan 40 vuotiasta, mielellään ei ylipainoista naista, jolta saisi kultaisen suihkun, korvausta vastaan luonnollisesti?

Yhteystietoni saa Vauva-lehden toimituksesta.

Vierailija
55/55 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siten että käy pimppipesulla ennen idiootti... ei mulla ole koskaan käynyt niin että valkovuotoa tulisi silloin kun on suuseksit meneillään koska ei sitä sieltä normaalistikaan ihan jatkuvalla syötöllä valu, enkä itse ainakaan tarvitse mitään puolen tunnin nuolemissessioita. Kaikkea säkin mietit, ihan tavallisia kehon eritteitä ja enemmän minä sitä spermaa joudun nielemään kun mies valkovuotoa. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi