Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Tänään menee Amerikan vävyn sykkeen kanssa päällekkäin.
23.03.2016 |
Kumman valitsisit?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja alkaako Jutan ohjelma myös tänään? Sykkeen aion katsoa...mjos jaksan...😁
Sykettä on odotettu. Vävyt on jo tuttua, saa odottaa. Huomasin, että tulee myös huomenna klo 20.
Alue: Aihe vapaa
Sykkeen. Vävyt näkee huomenna. Seuraan kyllä molempia.