Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, missä iässä menetit tyttömäisen raikkautesi?

Vierailija
23.03.2016 |

Omien havaintojeni mukaan se kupliva, raikas tyttömäinen iloisuus alkaa kadota viimeistään siinä 25v jälkeen ja on kokonaan kadoksissa noin kymmenessä vuodessa, ehkä jo aiemmin. Milloin sinä kadotit sen?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttömäinen kuplivuuteni alkaa n. seitsemässäkympissä

T: Bitchy resting face

Vierailija
2/54 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä :),N22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menetin sen varmaan 3-4 vuoden iässä, koska en muista että sitä koskaan olisi ollut. Iän päättelin siitä että sitä vanhempia asioita en oikein muista. Viisvuotiaasta asti muistan paljon asioita ja ne ovat hyvin poikamaisia. Nykyään ajatukset enemmän miesmäisiä kuin naismaisia. N38v

Vierailija
4/54 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Mies,missä vaiheessa kadotit poikamaisen raikkautesi ?'

(=luonnollinen vastakysymys)

Vierailija
5/54 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin lapsellinen ja naiivi, käyn terapiassa että saisin aikuisen identiteetin muodostettua.

Vierailija
6/54 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan ollu kupliva, aina kyyninen masis. Mutta freesi ulkonäkö katoaa 27-vuotiaana. Se ei haittaa, viihdyn oikein hyvin myös tässä keski-ikäistyvän naisen kropassa ja naamassa.

Vierailija
7/54 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä noin 25v.

Vierailija
8/54 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee siitä oma ketju. Väittäisin kyllä että raikkaus ei sovi miehiin/poikiin, vaan vastine olisi ehkä joku poikamaisesta veijarimaisuudesta.

Vierailija
9/54 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt.

Vierailija
10/54 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on jo vituttanut eskarista alkaen.

-n19

Vierailija
11/54 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei koskaan ollutkaan.

Vierailija
12/54 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti näyttää vieläkin raikkaalta ja tyttömäiseltä, vaikka on kohta 60 v ja tietty ryppyjä on. Raikkaus ja tyttömäisyys ei mielestäni liity ikään, siispä itse aion säilyttää nuo ominaisuudet koko elämäni ajan. :)

Vierailija
13/54 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä. Yksi ryppy minulla on, ja istun sillä.

Vierailija
14/54 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

32-vuotiaana. Ap olet oikeassa:(

Vierailija
15/54 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo tyttömäinen raikkaus tarkoittaa? Luonteeltani olen aika lapsenmielinen ja leikkisä, enkä usko että se tulee ikinä katoamaan, se on vain osa luonnettani :) Olen kuitenkin samalla vastuullinen ja ajatteleva aikuinen. Sulkevatko nämä toisensa pois?

Ulkonäköni puolesta olen ikäistäni nuoremman näköinen. Tuntemattomat arvaavat iäkseni 19-22 ja papereita kysytään usein.

N29

Vierailija
16/54 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toistaiseksi olen vielä aika tyttömäisen raikas :D Ikää on nyt 26v, yksi lapsi minulla on. Töissä joidenkin asiakkaiden on selvästi vaikea ottaa minua tosissaan nuoren ulkonäön takia.

Vierailija
17/54 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin siinä 25v. kun huomasin, ettei miehet välitä edes kauniista ja mukavista naisista. Leikkasin kutrini ja söin masennukseeni. Nykyään röyhin ja pierin avoimesti, saatan haista hieltä. Olen luomu ja ajan eläinten oikeuksia, myös naisten. Sovinistien syytä ihan kaikki. T. Ammattivalittaja feministi

Vierailija
18/54 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee siitä oma ketju. Väittäisin kyllä että raikkaus ei sovi miehiin/poikiin, vaan vastine olisi ehkä joku poikamaisesta veijarimaisuudesta.

Väittäisin taas ,että sikäli kun 'raikkaus' sopii naisiin,niin kyllä se sitten sopii miehiinkin, paitsi että kun jonkunlaisia  synonyymejä ajatellaan niin 'tuoreus' on ensimmäiseksi mieleen tuleva.

Raikkaus ja tuoreus ovat sanoja joita käytetään esim. omenista tai muista hedelmistä,kukista,huoneilmasta,vedestä,viinistä tms. nautittavasta (mutta ei sensijaan  esim. edes kissanpennuista.)

Siis vain kaikesta passiivisesta elämästä joka vain odottaa poimijaansa.

'Veijarimaisuus' taas on ominaisuus, ja jos jotain vastaavaa sitä feminiinisempää  ominaisuutta ajateltaisiin,niin ehkä se olisi sitten kai  joku 'kujeilevaisuus'.

Ruusua taas  ei yleensä ajatella sen enempää 'veijarimaisena' kuin 'kujeilevana',koska sillä ei voi olla mitään luonneominaisuuksia eikä se pysty 'tekemään' muuta kuin kasvamaan kukoistamaan ja kuihtumaan.  Se siis vain ON paikallaan niinkauan kunnes se poimitaan tai lakastuu.Se on kaunis,sitä ihaillaan,siitä pidetään,se halutaan saada maljakkoon.

Veijarimaisia tai kujeilevaisia eivät kaikki ihmiset ole nuorenakaan ja monet taas  ovat niitä  vaikka koko ikänsä .

Kieli paljastaa monasti ajattelumme symbolien kautta sen kulun ja syvimmät merkitykset ja sen, miten ne sanelevat ja ohjaavat sitä.

Vierailija
19/54 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ulkonäön raikkaus hävisi kyllä siinä 37 iässä. Sielultani olen edelleen raikas.

Vierailija
20/54 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin siinä 25v. kun huomasin, ettei miehet välitä edes kauniista ja mukavista naisista. Leikkasin kutrini ja söin masennukseeni. Nykyään röyhin ja pierin avoimesti, saatan haista hieltä. Olen luomu ja ajan eläinten oikeuksia, myös naisten. Sovinistien syytä ihan kaikki. T. Ammattivalittaja feministi

:D :D

Pitkästä aikaa av:lla nauroin kunnolla. Tänx!