Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäksi Sveitsiin töihin vai ei?

Vierailija
23.03.2016 |

Opiskelen yliopistossa ja nyt tarjoutui tilaisuus lähteä kesäksi Sveitsiin töihin. Ihan yksinkertaista työtä (voileipien tekoa :)), mutta sillä nyt ei olisi minulle väliä, mitä se työ olisi.

Olen olluta aikaisemmin pari vuotta Sveitsissä töissä. Nyt tosiaan opiskelen. Mutta jotenkin ei jaksaisikaan lähteä, vaikka tilaisuus tulisi. Toisaalta, ei ole vielä kesäksi töitä Suomessa ja palkka saisi vietää mukavan kesän Sveitsissä. Olisin ehkä n. 2,5kk, joten aivan lyhyt aika.

Mitäs sanotte;jäädäkö tuttuun ja turvalliseen Suomeen vai lähteäkö hieman katsomaan muita maita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti siltä kannalta kaduttaisiko myöhemmin jos et lähtisi, varsinkin jos on mahdollista että toista mahdollisuutta ei myöhemmin tule? Ymmärrän, että lähtemisessä on oma vaivansa mutta kun siitä pääsee yli niin tiedossa on mitä luultavammin hauska reissu.

Vierailija
2/5 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta lähdet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin aina vaan se lähtemisen vaiva :) Mut toisaalta tiedän, että se vaiva kyllä unohtuu, kun liikkeelle lähtee.

Ajattelin kesällä suorittaa muutamia kursseja, että en tiedä mitä tässä sitten tekisi. Ehkä voisin suorittaa ne myöhemmin syksyllä.

-ap

Vierailija
4/5 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsi on aika hyvä paikka käväistä. Suhteellisen rauhallista, ei hirveän kuuma ja porukka sen verran sisäänpäinlämpiävää että jättävät sinut rauhaan ihan kuin suomessa.

Vierailija
5/5 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ole hieman menossa katsomaan muita maita, jos olet ennenkin siellä pari vuotta töissä ollut. Eli ihan itse varmaan osaat parhaiten vanhojen kokemuksiesi perusteella sanoa.

Jos kyseessä olisi joku uusi maa ja uusi kokemus, voisin kannustaa, mutta sun tilanteessa ei uutuudenviehätystä ole joten saat kyllä aivan itse nyt päättää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi