Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netanttilan erämaksu muuttunut!

Vierailija
23.03.2016 |

Netanttila on nyt sitten tehnyt saman kuin Hobby Hallkin, eli ulkoistanut erämaksumahdollisuutensa. Uusi luotonantaja on Avarda Oy (http://www.anttila.com/shop/fi/netanttila/ohjeet/nain-tilaat/maksutavat). Itse huomasin tämän kun olin tilaamassa, ja maksusivulla mainittiin kuukausittainen laskutuslisä, 1,99 euroa, jota ei ole ennen ollut. Tämän myötä heille on tullut myös uusi Lasku-mahdollisuus, jossa kaikki erämaksut yhdistetään yhdelle laskulle (tyyliin Ellos Lasku).
Ei hyvä juttu!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netanttilan paras puoli oli hyvät tarjoukset ja melko koroton erämaksu. Ei hyvä niin.

Vierailija
2/38 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää netanttilan kanta-asiakas!!!

Huono juttu tuo uusi systeemi!! Hyi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä ole pakko käyttää. Rahat voi säästää etukäteen ja sitten ostaa.

Vierailija
4/38 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä ole pakko käyttää. Rahat voi säästää etukäteen ja sitten ostaa.

Kyllä näiden rahattomien on pakko. 😂

Vierailija
5/38 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät käyttää erämaksua. Älkää eläkö yli varojenne!! Ostakaa vasta kun rahaa.

Vierailija
6/38 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun laskun (tai luoton) myöntää perintäyhtiö, ei kiitos! Tämä Avarda- vai mikä, on intrum justitian omistuksessa. Nytkin kun sain laskun yli 100e päätin maksaa sen kerralla. enkä tilaa anttilasta enää mitään laskulle ennenkuin olen saanut saldon tämän laskuttajan kirjanpidon mukaan nollille. 

Vierailija
7/38 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuh, sanoo meidän talousasiantuntija eki-ekonomi. Tiedätkö jos tulee äkkiostos isompi hankinta esim pesukone, oletko osannut "säästää rahaa siihen kun pesukone menee rikki" ... Olisiko sulla lisää hyviä ideoita?

Vierailija
8/38 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on vielä kauppoja joihin ei tarvi maksaa ylimäärästä erämaksuissa. Heippa Anttila.

Vierailija
9/38 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuh, sanoo meidän talousasiantuntija eki-ekonomi. Tiedätkö jos tulee äkkiostos isompi hankinta esim pesukone, oletko osannut "säästää rahaa siihen kun pesukone menee rikki" ... Olisiko sulla lisää hyviä ideoita?

Kyllä mä ainakin pyrin siihen, että on vähintään yhden kuukauden palkan verran ylimääräistä tilillä yllättäviä menoja varten.

Vierailija
10/38 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiskiharja maksaa noin 1€:n. Siihen ei pidä varmaan säästää? Tiskaa siihen asti kun on rahat uuteen pesukoneeseen.

Vierailija
11/38 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiskiharja maksaa noin 1€:n. Siihen ei pidä varmaan säästää? Tiskaa siihen asti kun on rahat uuteen pesukoneeseen.

Voi tarkoittaa myös pyykinpesukonetta.. tiskiharja? juu.. 

Vierailija
12/38 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkkejä???

Vierailija
13/38 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on vielä kauppoja joihin ei tarvi maksaa ylimäärästä erämaksuissa. Heippa Anttila.

vinkkejä???

Vierailija
14/38 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikonut kuullu koskaan sanaa nyrkkipyykki/ käsinpesu? Voi elämän kevät, ei pyykkäämiseen konetta tarvita. Ainakaan väliaikaisesti.

Vierailija
15/38 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän osamaksusysteemin takia suosin ennen hobbyhallia ja anttilaa, vaikka tavara olikin hieman kalliimpaa. Yleensä minulla on n. 500-1000e säästössä, mutta silti olen ostanut kalliimmat tuotteet osamaksulla koska korko on ollut niin alhainen ja laskut on voinut halutessaan maksaa vaikka heti pois jos siltä tuntuu.

Nyt kun ovat ulkoistaneet laskutuksen olen lopettanut kokonaan tilaamisen kyseisistä kaupoista.

Vierailija
16/38 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästövinkki:

nostakaa 20€ ja laittakaa vaikka tyhjään purkkiin tai säästöpossuun jemmaan. Vuodessa 12*20€ =240€ . Jos säästätte kuussa 50€, on se vuodessa 600€. Tuo auttaa edes vähän, jos joku hajoaa.

Vierailija
17/38 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikonut kuullu koskaan sanaa nyrkkipyykki/ käsinpesu? Voi elämän kevät, ei pyykkäämiseen konetta tarvita. Ainakaan väliaikaisesti.

Juu meneehän se käsinpesu ihan hyvin esim kolmilapsisessa perheessä, jossa yksi on vauva. Kun isi on töissä niin äidillä on vauvanhoidon ohessa hyvää aika hinkata käsin kahden aikuisen ja kolmen lapsen pyykit. Haistakaa ny jotkut jo oikeesti..

Vierailija
18/38 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kertyy paljon tyhjiä pulloja ja ollaan laitettu pullorahat säästöön. Vajaa 200e vuodessa "ilmasta rahaa".

Tai maksakaa luotttokortilla. Lienee pienemmät kulut.

Vierailija
19/38 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vuosia kodin ykkösen ja Anttilan postimyyntiasiakas juurikin joustavan ja suht edullisen laskulla maksun vuoksi. Nyt en enää.

Miksi ihmeessä kaikki nettimyyntifirmat siirtyvät näihin ulkoisiin laskuttajiin?

Vierailija
20/38 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilalla on nyt suuria ongelmia rahojen palautuksissa. Ei kannata tilata. Olen odottanut satasta takaisin 1,5 kk, viisikymppisen sain puolitoista kuukautta odotettuani ja usean yhteydenoton jälkeen. Aiheesta täälläkin ketjuja, muillakin samoja kokemuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi