Rintaliivit kokoa 70j tai 75 j, mistä edullisesti?
Mistä kannattaisi etsiä? Olen työtön, joten ei ole varaa laittaa mitään 100 euroa rintaliiveihin, vaikka kuinka olisivat laadukkaat. Change jne käyty, Funky Lady liian kallis. Netistä en haluaisi tilata, kun mallin istuvuudesta ei tiedä, ja jos täytyy maksaa etukäteen ja saa odotella palautusrahoja, hirvittää...
Harmittaa kun Lindexistä tms ei noita kokoja ole, en ole mitenkään harvinaisuus sillä kuppikoko on naisilla kasvanut ja ympärys pienentynyt. Haluaisin kerrankin oikean koon, eikä niin että rinnat tursuavat kupeista ulos ja selkäpuolella ovat niskassa asti liian suuren ympäryksen takia.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet , ympärys ei todellakaan voi olla vaan 70, jos kuppi on j. Tai no silareilla voi olla
Helposti voi olla. Itselläni on 34J uk koko, eli vastaa EU kokoa 75M-O. Eikä mullakaan silareita ole.
Ai helposti? Just joo! Siksei tollasia liivejä löydy , kun ei ole käyttäjiäkään. Silareita ei kuitenkaan niin monella ole. Käy silari liikkees
Ai meinaat että tuohon vielä silarit pitäisi laittaa lisäksi? Aika rajua 😂
Vierailija kirjoitti:
Luonnostaan ei ole tuollaista epäsuhtaa ehkä juuri ja juuri d mutta harvinaista. Ei todellakaan mikään j anna mun kaikki kestää. Lol
Vai niin! Mulla on ihan luonnollisesti ja ilman silareita kuppikoko 70E. Sori jos ei mahdu sun maailmankuvaan! Ja en siis ole ollut raskaanakaan kuten ap, sattuu vaan olemaan rintavuus geeneissä.
Rantojen ympärys 200 ja rantojen alta ympärys 100. Voin vain kuvitella
Vierailija kirjoitti:
Laitatko kuvan niin uskotaan
Keskimmäisellä on 70J
Vierailija kirjoitti:
Rantojen ympärys 200 ja rantojen alta ympärys 100. Voin vain kuvitella
Siis rintojen
Miten tuollainen on edes mahdollista
Joku d kuppi ei ole edes iso. Suurin osa suomalaisista käyttää sitä paitsi liian isoja liivejä jotka eivät edes tue yhtään.. Nimenomaan niin, että ympärys on liian iso ja kuppi liian pieni. Jos rintojen alta on mitta vaikka 75, silloin ostetaan liivit ympäryksellä 65-70 että istuvat napakasti. Jos ympärysmitta on löysä, menetetään liivien tärkein tuki.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet , ympärys ei todellakaan voi olla vaan 70, jos kuppi on j. Tai no silareilla voi olla
Pihalla kuin lumiukko.
Taitaa olla aika roikut jos ei ole silikooneja. Patalaput rullalle
j liivejä käyttää lähinnä mummot. Liivit on mallia mummo
Vierailija kirjoitti:
Et pyytänyt nettikauppaa, tiedän...
Mutta http://www.bravissimo.com/
Palauttaminen oli ilmaista, joten jos millään jaksat nähdä sen vaivan niin tuota suosittelen.
Miten tuonne palautetaan ilmaiseksi? Viimeksi kun tilasin (siitä taitaa tosin olla melkein vuosi) joutui muistaakseni kyllä maksamaan palautuksesta postituksen?
Vierailija kirjoitti:
no mitä vika change ? siellä edullistakin kamaa ja kokoja löytyy, samoin ku malleja, ainakin niiden netissä...
katso vielä lumingerie ja zalandostakin löytyy. ja jos eivät sovi, ne voi palauttaa ilmaiseksi, tilaa eri kokoja kerralla ja sovita.
Ei riitä koot, jos ihan oikeasti on J-kuppi. Ei löytynyt minullekaankaan, kun tavallisesti käytän G-kuppia ja innoissani lähdin paikkakunnalla avattuun uuteen changeen. Kyllä minä olin pettynyt, kun J-kuppi oli aivan liian pieni. Sen liikkeen mitoituksen mukaan minun kokoni olisi varmaan jotain 60Ö.
Tilaa netistä sellaisesta paikasta, josta saat laskulle. Voit sitten palauttaa sopimattomat ja maksuaikaa niille, jotka pidät. Bravissimosta löytyy kyllä malleja ja kokoja, mutta niiden muoto on merkillinen: 1/3 vasenta kuppia, 1/3 oikeaa kuppia ja 1/3 takaosaa, kun meidän suomalaisten tissit ovat enimmäkseen edessä eli kupit pitäisi olla yhteensä 1/2 ja takaosa suunnilleen saman verran, ja silloinkin kupit voivat valua kainaloihin.
Voit kyllä tuunata halvempia liivejä, jos vaan onnistut löytämään täsmälleen sopivat kupit isommalla ympärysmitalla. Ota sakset, neulan ja lankaa, ja lyhennät mittaa. Itse pienennä ompelemalla kuppien alle joustamatonta nauhaa.
Iso kuppikoko ja pieni ympärysmitta on mulla ihan luomua ja perintötekijöitten ansiota. Oletteko muuten huomanneet, että monilla lihavillakin naisilla läskit kertyvät enemmän vatsaan ja alavartaloon, ei suinkaan rintojen alle liivien ympärysmittaa suurentamaan.
Lisävaikeus tulee vielä siitä, että me monet olemme paitsi hoikkia ( ainakin rintojen ALTA) myös lyhyitä. Silloin ei sovi isompien ihmisten mittojen mukaan tehdyt liivit, kun painaa kainaloista ja muutenin ovat liian "korkeat". Tämä vika mm. Miss Maryn liiveissä, joista muuten löydän nykyään vähällä vaivalla sopiviksi muokattavia liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no mitä vika change ? siellä edullistakin kamaa ja kokoja löytyy, samoin ku malleja, ainakin niiden netissä...
katso vielä lumingerie ja zalandostakin löytyy. ja jos eivät sovi, ne voi palauttaa ilmaiseksi, tilaa eri kokoja kerralla ja sovita.
Ei riitä koot, jos ihan oikeasti on J-kuppi. Ei löytynyt minullekaankaan, kun tavallisesti käytän G-kuppia ja innoissani lähdin paikkakunnalla avattuun uuteen changeen. Kyllä minä olin pettynyt, kun J-kuppi oli aivan liian pieni. Sen liikkeen mitoituksen mukaan minun kokoni olisi varmaan jotain 60Ö.
Tilaa netistä sellaisesta paikasta, josta saat laskulle. Voit sitten palauttaa sopimattomat ja maksuaikaa niille, jotka pidät. Bravissimosta löytyy kyllä malleja ja kokoja, mutta niiden muoto on merkillinen: 1/3 vasenta kuppia, 1/3 oikeaa kuppia ja 1/3 takaosaa, kun meidän suomalaisten tissit ovat enimmäkseen edessä eli kupit pitäisi olla yhteensä 1/2 ja takaosa suunnilleen saman verran, ja silloinkin kupit voivat valua kainaloihin.
Voit kyllä tuunata halvempia liivejä, jos vaan onnistut löytämään täsmälleen sopivat kupit isommalla ympärysmitalla. Ota sakset, neulan ja lankaa, ja lyhennät mittaa. Itse pienennä ompelemalla kuppien alle joustamatonta nauhaa.
Iso kuppikoko ja pieni ympärysmitta on mulla ihan luomua ja perintötekijöitten ansiota. Oletteko muuten huomanneet, että monilla lihavillakin naisilla läskit kertyvät enemmän vatsaan ja alavartaloon, ei suinkaan rintojen alle liivien ympärysmittaa suurentamaan.
Lisävaikeus tulee vielä siitä, että me monet olemme paitsi hoikkia ( ainakin rintojen ALTA) myös lyhyitä. Silloin ei sovi isompien ihmisten mittojen mukaan tehdyt liivit, kun painaa kainaloista ja muutenin ovat liian "korkeat". Tämä vika mm. Miss Maryn liiveissä, joista muuten löydän nykyään vähällä vaivalla sopiviksi muokattavia liivejä.
Liivin muoto ja malli riippuu ihan merkistä, mitä sieltä bravissimosta tilaa. Jotkut merkit tekevät enimmäkseen laakeaa ja matalaa kuppimallia (esim change) ja joillain merkeillä kupit ovat kapeampia ja syvempiä (esim panache, puolalaiset merkit). Bravissimosta saa ainakin Panachen Jasmine- ja Envy-mallia, joissa ovat kapeat ja syvät kupit. Myös Freyan monissa malleissa on melko kapeat ja syvät kupit. Puolalaiset merkit, esim Gorsenia (saa Lumingeriesta), suosivat myös tuota kapeaa eteenpäintyöntävää mallia. Tuota bravissimon omaa merkkiä en ole kokeillut.
Bratabase on hyödyllinen sivusto, kun haluaa vertailla eri mallien mittaeroavaisuuksia. Googlella löydät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palauttaminen oli ilmaista, joten jos millään jaksat nähdä sen vaivan niin tuota suosittelen.
Miten tuonne palautetaan ilmaiseksi? Viimeksi kun tilasin (siitä taitaa tosin olla melkein vuosi) joutui muistaakseni kyllä maksamaan palautuksesta postituksen?
Miten on, tietääkö joku onko tuo bravissimon palautus ilmainen? Tekisi mieli tilata tuolta kun hinnat ovat edulliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on, tietääkö joku onko tuo bravissimon palautus ilmainen? Tekisi mieli tilata tuolta kun hinnat ovat edulliset.
Ei ole.
Täällä yksi epätoivoinen liivien tuunaaja. Ei auta muu kuin ostaa isommalla ympärysmitalla olevat, joissa kuppi on oikeaa kokoa. Sitten valuvat olkaimet alas kun ovat liian leveällä, eli korjataan niitä jotenkin ottamalla pala pois takaa hakasten vierestä, kupit valuvat kainaloon, joten tiivistetään etuosaa ompelemalla kuppien väliä pienemmäksi...
Kai te kiistäjät olette huomioineet, että kuppikoko ei ole kirjaimesta huolimatta samankokoinen eri vyötärönympäryksissä? Eli jos itse käytätte kokoa 95J, niin kuppi ei ole samankokoinen 70J:ssä.