Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömänä jo kolmatta vuotta, mitä veikkaatte milloin vaimo ottaa eron.

Vierailija
23.03.2016 |

Hengailen enimmäkseen kotona. Välillä kun on tylsää niin keksin jotain hauskoja projekteja. Välillä vaimo kuvittelee, että olisin menossa töihin, mut eihän mua kukaan palkkaa. Joko lähtölaskenta on alkanut vai mitä luulette?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu ihmetellyt, missä lompakollaloisija-mies luuraa? Yleensähän se on kärppänä paikalla. Muut palstapapat komppaa, että tottakai kotona loisiva tekee aivan kaiken, siivoaa myös toisen jättämät sotkut kuten käytetyt nenäliinat lattialta ja likaiset astiat olohuoneesta. Miksi ei nyt?

Vierailija
22/30 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan muu ihmetellyt, missä lompakollaloisija-mies luuraa? Yleensähän se on kärppänä paikalla. Muut palstapapat komppaa, että tottakai kotona loisiva tekee aivan kaiken, siivoaa myös toisen jättämät sotkut kuten käytetyt nenäliinat lattialta ja likaiset astiat olohuoneesta. Miksi ei nyt?

En minä ole mitään sellaista väittänyt.  Pohdin vaan kuinka kauan siihen avioeroon kestää.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: opiskele uusi ammatti. T: samassa tilanteessa ollut mies

Vierailija
24/30 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähihoitaja kirjoitti:

Vinkki: opiskele uusi ammatti. T: samassa tilanteessa ollut mies

Ei ole sellaista aikomusta.  Yrityksen minä perustan jos jotain, mutta en vielä.

Vierailija
25/30 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Missä sä olet hyvä? Voisitko perustaa yritystä? Tai entä lähteä ulkomaille töihin?

Vierailija
26/30 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikaa: sä voit hakea töitä netin kautta ja Skypessä haastattelu. Jos olet hyvä muuten tietonkonegrafiikassa tai ohjelmoinnissa: pelialalla on töitä. Suunnittele peli taikka pelihahmoja.

https://unity3d.com/

Vierailija
27/30 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sivuraiteille lähtee tää ketju.  Ei tässä nyt ollu tarkoitus työllistyä yhtään mihinkään.  Mietin vaan, että kui pitkään sitä voi vapaaherrailla ennenkun potku tulee persiille.

Vierailija
28/30 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap trollaatko? Jos et, niin kuulostat masentuneelta. Sun pitää harrastaa liikuntaa päivittäin, unirytmi kuntoon, terveellinen ruokavalio, D-vitamiinilisä, alkoholi minimiin, tupakka pois. Yritä kohentaa sosiaalista elämää myös.

Vierailija
29/30 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap,

Tsemppiä! Olen itse ollut samassa tilanteessa, joten tiedän mitä on olla työtön. Nykyaikana aika monet työpaikat menee suhteilla, joten kerro tilanteestasi mahdollisimman monelle ja kysele tutuilta, löytyisikö töitä. Niin se vaan menee. Kun olet ollut jo pitkään työttömänä, ehkä ainoa tapa työllistyä on omien verkostojen kautta. Jos töitä ei siitä huolimatta löydy, niin alan vaihtoa myös kannattaa miettiä. Kannattaa kuitenkin yrittää pitää yllä mahdollisimman säännöllistä päivärytmiä ja liikkua paljon ja syödä terveellisesti, sillä ne auttavat myös kohottamaan mielialaa. Kannattaa myös hankkia jokin uusi harrastus, niin saat mielekästä tekemistä päivääsi.  Kyllä se aurinko joskus risukasaankin paistaa. Pidä vain mieli positiivisena :) Ja en usko, että vaimosi sinua jättää, jos autat kotitöissä ja olet edelleen se mies johon hän rakastui.

Vierailija
30/30 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin tuurata häntä, olenhan usein samaa mieltä hänen kanssaan.

AP on selvästi lompakkoloinen, ja vaimo pitäisi antaa hänelle selkäsaunan että oppisi tavoille. Toisaalta, kokkaahan AP ainakin aamiaiset ja päivälliset, sekä siivousta tekee. Ei hyvässä siivouksessakaan kulu tuntia enempää keskimäärin, normaalissa asunnossa. Ei ikkunoita tarvitse pestä joka viikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi