Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uiminen ja menkat - vinkkejä ja kokemuksia kaivataan

Vierailija
23.03.2016 |

Miten te muut käytte uimassa menkkojen aikana? En edes haaveile menevän runsaimpina päivinä, koska siitä ei vaan tule mitään. Kaikki tulee läpi puolessa tunnissa. Mutta en nyt viitsisi yli viikkoa olla käymättä vain varmuuden vuoksi. Olisi siis kiva kuulla käytännön vinkkejä siitä, miten ei tule noloa yllätystä altaassa. Omistan kuukupin, mutta en sitä oikein voi käyttää. Tamponit taas tuntuvat kastuvan läpimäräksi. Tai en ole ikinä kokeillut vedessä, mutta virtsatessa kastuu ihan kunnolla ja on aina pakko vaihtaa joka vessareissulla. Siksi ajattelin, että uidessa on sama juttu. Eli onko tämä nyt vaan täysin mahdoton yhtälö ja mun on pysyteltävä altaasta poissa aina se reilu viikko kuukaudesta?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko uimatta - oh my god!!!

Vierailija
2/17 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastuuko virtsatessa vaikka työntäisit narunkin ihan kunnolla sisälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla naisen anatomia aika hukassa. Pissa ei voi kastella tamponia, ellet ole tunkenut tamponia virtsaputkeen, jota en usko. Minkä ikäinen olet?

Vierailija
4/17 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessa tamponi kastuu kokonaan virtsatessa? Missä sitä tamponia oikein pidät?

Vierailija
5/17 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kastuuko virtsatessa vaikka työntäisit narunkin ihan kunnolla sisälle?

Kastuu. Olen yrittänyt vaikka mitä, laittanut narun kokonaan sisälle, pitänyt narua sivussa jne., mutta aina kastuu.

Vierailija
6/17 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla taitaa olla naisen anatomia aika hukassa. Pissa ei voi kastella tamponia, ellet ole tunkenut tamponia virtsaputkeen, jota en usko. Minkä ikäinen olet?

Sulla se tuntuu olevan hakusessa, ei virtsaputkeen mahdu tamponi! :D

Vierailija
7/17 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessa tamponi kastuu kokonaan virtsatessa? Missä sitä tamponia oikein pidät?

En mä tiedä. Se vain kastuu. :/

Vierailija
8/17 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tamponia kuulu huulille jättää vaan se työnnetään niin syvälle kuin asettimella/sormella saa.

Vierailija
9/17 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tamponia kuulu huulille jättää vaan se työnnetään niin syvälle kuin asettimella/sormella saa.

Kyllä mä sen tiedän. Ja näin sen laitankin. Mutta kastuu silti. En tajua itsekään.

Vierailija
10/17 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkin olen jo miettinyt, että onko mulla reikä emättimen ja virtsaputken välillä. Mutta kai sen gynekologi olisi huomannut?

Vierailija
11/17 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitäkin olen jo miettinyt, että onko mulla reikä emättimen ja virtsaputken välillä. Mutta kai sen gynekologi olisi huomannut?

Vai virtsaputken aukko emättimen puolella? Pystytkö virtsaamaan tamponin kanssa?

Vierailija
12/17 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkojen aikana ei kannata mennä uimaan. Kohdunsuu on silloin auki ja tulehdusvaara olemassa.

-sh

Vierailija
13/17 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa, en ui. Kuukupin kans tod näk voisin mutta en silti viitsi kokeilla.

Vierailija
14/17 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi huomannut. Mutta ehkäpä tämän ongelman takia kannattaisi käydä gynekologilla?

Vierailija
15/17 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai virtsaputken aukko emättimen puolella? Pystytkö virtsaamaan tamponin kanssa?

Virtsaputken aukko on mulla kyllä selkeästi emättimen yläpuolella. Tamponin kanssa pystyn virtsaamaan muuten, mutta jos on tosi täynnä, ei onnistu. Kuukupin kanssa on mahdotonta.

Vierailija
16/17 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoa, en ui. Kuukupin kans tod näk voisin mutta en silti viitsi kokeilla.

No näin mäkin olen tähän ikään asti tehnyt. Mutta nyt tuo on ainoaa liikuntaa, jota voin harrastaa, joten en haluaisi pitää pitkiä taukoja. Mulla kuukautiset kestää niin tolkuttoman pitkään.

Vierailija
17/17 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein käynyt uimassa tamponin tai kuukupin kanssa, eikä ole ollut ongelmaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän