Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopeista!

Vierailija
23.03.2016 |

Tehdään kerrankin erilainen ketju, kertokaa HYVIÄ puolia anopeistanne, tai mitä mukavaa he ovat tehneet. Liian usein täällä törmää ketjuihin, joissa vain kiukutellaan, kuinka kamala anoppi on. Mutta nyt ne, joilla on mukava anoppi, muistellaan hiukan heitäkin :) Itse en valitettavasti voi aloittaa, oma anoppini kun on sellainen kuin aina kauhutarinoissa kerrotaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appivanhemmat asuvat kaukana, mutta aina siellä käydessä on ihan mahtavaa! Saadaan miehen kanssa ottaa rennosti ja hoitavat lapset, omasta aloitteestaan ja selkeästi mielellään. Lapsetkin viihtyvät heillä ja välillä käyvät keskenäänkin mummolassa. Ei hirveän läheisiä olla anopin kanssa, mutta ei mitenkään vihasuhteessakaan eletä. Mulla on kivat appivanhemmat :)

Vierailija
2/8 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihquuu<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on anoppi, jolle oon ikuisesti kiitollinen, kun auttaa niin paljon lastenhoidossa!

Ja jaksaa kuunnella, jos valitan hänen pojastaan :D

Muutenkin ollaan tosi läheiset, voin puhua hänelle kaikesta ja hän minulle!

Vierailija
4/8 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella suoraselkäinen ja aikaansaava ihminen. Ulkopuolisilta puolustaa omiansa raivokkaasti. Välittää kovasti lapsenlapsistaan. On antelias ja huumorintajuinen.

Hei, löytyyhän näitä näemmä vaikkei anopin kanssa aina olla hirveän hyvin toimeen tultukaan. :D

Vierailija
5/8 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi laittaa hyvää ruokaa, käydään joskus syömässä kun ei jakseta itse tehdä. Tulee joustavasti hoitamaan sairasta lasta, kun meidän pitää mennä töihin. Hieman höpsö mutta mukava mummo, leikkii lapsen kanssa ja tykkäävät olla toistensa seurassa.

Vierailija
6/8 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi on parhaista paras..!!!!! Ikinä ei valita ja 100 varmasti ei muutu!!!! Hautajaiset oli viime vuonna!😊

Vierailija
7/8 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi on itseasiassa minulle läheisempi kuin äitini. Anoppini on hyväsydäminen ja lämmin persoona. Hän on aina ollut todella ihana minua kohtaan ja toivottanut minut avosylin perheeseen. Hän aina auttanut minua pyytettömästi ja ilahtuu aina suuresti, kun käymme. Lapsia ei vielä ole, mutta uskon, että hänestä tulee loistava mummo. Anoppini on luonteeltaan hyvin paljon mieheni kaltainen niin ehkäpä siksi tulen hänen kanssaan niin hyvin toimeen. 

Vierailija
8/8 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi huolehtii ensiluokkaisesti Apen kaikista tarpeista ja tyttärensä perheen hyvinvoinnista. Hänellä on aina valtavasti hyviä ehdotuksia, mitä kaikkea talossa ja puutarhassa pitäisi tehdä ja miten.

T. Miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi