Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suihkussa ollessani mietiskelin vanhaa ystäväporukkaani

23.03.2016 |

Josta lensin ulos tuntemattomasta syystä. Emme riidelleet sillä kertaa, se vain loppui. Kukaan ei koskaan kysynyt miksi. Eivät he, enkä minä. Olimme useita vuosia erottamattomat, aina hauskaa ja paljon samaa. Mutta kuitenkin koin lopulta olevani aina se erilainen. En ole ekohippi tai muu kummajainen, vaan täysin tavallinen. Mutta silti tunnen aina olevani se poikkeava. Uskalsimme aina sanoa mielipiteemme suoraan, mitä arvostin suuresti. Mutta silloin myös huomasin, että suurilta osin sovin porukkaan, mutta en kai sitten tarpeeksi :-( Tykkään olla ainutlaatuinen yksilö, mutta en haluaisi olla aina se joka ei lopulta sovi oikein mihinkään.
Olen miettinyt, miten reagoisin jos törmään heihin joskus vahingossa. Kaikki loppui niin oudosti. En olisi halunnut joutua pihalle siitä porukasta ikinä, mutta kai sen kuului mennä näin? :-(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo nuolet ovat ihan turhia "kannanottoja", miten ne pitäisi tulkita? Mieluummin lukisin jotain kommentteja enkä katsoisi turhanpäiväisiä nuoli ylös, nuoli alas -juttuja.

Vierailija
2/9 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä odota asiaan mitään "ratkaisua", olen elänyt jo pitkän ajan tämän asian kanssa. Huono fiilis on silti edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy oli tuo että kuvittelit olevasi erilainen vaikka kaikkien muiden mielestä olit täysin tavallinen.

Vierailija
4/9 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunnen tuollaisen henkilön joka aina tuo suureen ääneen esiin miten erilainen hän on - vaikka ei ole.

Vierailija
5/9 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa sellaiselle ihmiselle, joka jauhaa joka ikistä pikku asiaa juurta jaksain vaikkei muita kiinnosta pätkääkään.

Ja on muuten aina todella fiksua alkaa arvostelemaan kanssapalstailijoita peukutuksesta, varsinkin yöaikaan kun monikaan ei halua rekisteröityä että pääsisi kommentoimaan.

Vierailija
6/9 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tunnen tuollaisen henkilön joka aina tuo suureen ääneen esiin miten erilainen hän on - vaikka ei ole.

Huoh.Uskalsimme aina sanoa mielipiteemme suoraan, mitä arvostin suuresti. Mutta silloin myös huomasin, että suurilta osin sovin porukkaan, mutta en kai sitten tarpeeksi :-(

Vierailija
7/9 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa sellaiselle ihmiselle, joka jauhaa joka ikistä pikku asiaa juurta jaksain vaikkei muita kiinnosta pätkääkään.

Ja on muuten aina todella fiksua alkaa arvostelemaan kanssapalstailijoita peukutuksesta, varsinkin yöaikaan kun monikaan ei halua rekisteröityä että pääsisi kommentoimaan.

Se ei liene minun ongelmani, jos on liian suuri vaiva näpytellä yksi tunnus, minäkin olen tehnyt monta tunnusta ja uusia sähköpostejakin. Enkä ole tämän enempää poikki. En silti tee nuolilla yhtään mitään, ne eivät auta minua suuntaan eikä toiseen. Eli yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
8/9 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan tiedoksenne, että viesteihin vastailu oli tärkeysjärjestyksessä jossain häntäpäässä, joten senkään takia en tuntenut kuuluvani porukkaan 100%. Lisäksi olin aina se, jolla oli erilaiset tavat ja erilaiset mielipiteet. Ja jos näette, niin sanoin itsekin olevani täysin tavallinen. Minulla on sattumoisin kuitenkin oma persoonani ja omat mielipiteeni. Jos olisin kuulunut porukkaan, en olisi tässä tilanteessa kirjoittelemassa tänne.

Av on aina yhtä rasittava paikka. Ymmärtäkää joskus mitä luette.

Vierailija
9/9 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniisti maalailtu mutta tietoa vähän vähemmän. Lensit ulos tarkoittaa mun mielessä että joku näytti ovea ja sanoi että älä tule takaisin. Vai tarkoitatko että lähdit etkä katsonut taaksesi? Vai tarkoitatko että kukaan ei vain pitänyt yhteyttä? Piditkö itse yhteyttä? Pitääkö vanha kaveriporukka muutenkaan enään yhteyttä toisiinsa? Lensivätkö kaikki linnut pesästä eri suuntiin? En kuulunut tiiviisiin kaveriryhmiin kouluaikana, mutta eipä nekään ryhmät pitäneet keskenään yhteyttä koulujen loppumisen jälkeen. Siis minkä aikaisesta kaveriryhmästä puhut? Ihmiset kasvaa ja muuttuu ja elämäntilanteet kanssa, kaveriryhmät vaihtelee siinä mukana.

Olitko oikeasti poikkeava kaveriryhmästä vai oliko kyseessä tunne siitä että olet poikkeava ja ulkopuolinen? Päädyitkö inttämään eriävistä mielipiteistäsi vai keskustelemaan niistä? Kaikki eivät siedä eriäviä mielipiteitä, sanoisi niitä kuinka varovaisesti tahansa.

Jos asia vaivaa mieltäsi, mikset ottaisi johonkin vanhaan kaveriin yhteyttä ja järjestäisi tapaamista?