Minulla on edelleen Tontsan pipo tallessa, kuinka moni muu myöntää fanittaneensa XL5:sta :D
Ja juu, häpeän tuon pipon säilyttämistä mutta minkäs teet :D
Kommentit (11)
Kantsii aina kattoa mitä linkittää. :D
Joo, mä olen aika kädetön näiden kanssa joten en tajunnut, että se linkittää nimeä myöten kun on youtubesta kyseä :D Linkki muutettu joten ehkä mun henkilöllisyys säilyy hetken vielä (ja voin kuvitella kuinka mammanpoika näppäimistä sauhuten googlettaa mun nimeä :D )
WraithTodd kirjoitti:
Joo, mä olen aika kädetön näiden kanssa joten en tajunnut, että se linkittää nimeä myöten kun on youtubesta kyseä :D Linkki muutettu joten ehkä mun henkilöllisyys säilyy hetken vielä (ja voin kuvitella kuinka mammanpoika näppäimistä sauhuten googlettaa mun nimeä :D )
Tietysti piti heti tsekata että löytyiskö siitä mitään hauskaa, mutta en kyllä löytänyt. :)
Minä fanitin! Ensirakkauteni Pete <3 taisin olla 7 tai 8 vuotias kun tämä oli hitti. Nyt kun katsoin tuon videon niin aika gay kamaahan tuo on. Ei ole poikabändit Suomen juttu :D
Näyttääkö se bloggaaja-Nelliinan mies kenenkään muun mielestä tolta Tontsalta?
Ps. Oisin ollu niiin kateellinen Tontsan piposta 20 vuotta sitten :D
En muistanutkaan että tuo oli noinkin järkkyä kamaa, huh.
Apua! Hävettää myöntää mutta kyllä tykkäsin. Enää ei iske.
Eilen näin tän aloituksen kotimatkalla ja en jaksanut enää kommata..
Ihan täpöllä fanitin. Liittyy niin paljon muistoja ja ehkä tulee nyt liian paljon lörpöteltyä.
Asuin silloin Hyvinkään keskustassa talossa, jossa Käkkärän studio oli. Oltiin tavattu jo nykyiseni mieheni kanssa ja seurusteltiin. Sitten noita "kauniita petoja" vaan alkoi pyörimään siinä rappukäytävässä ihan harmiksikin saakka. ;D (taikapeili ja aikakonekin.....)
Osa oli entuudestaan tuttuja ja mies sitten vielä omalta kotikylältään tunsi yhden.
Tontsan lisäys oli hyvä. Broidin luokkakaveri ja olivat hyviäkin kavereita, että pipoja ja käsineitä jäi paljonkin, kalsareitakin. :D Mutsia jossain vaiheessa harmitti, kun ei ollut hoksannut säästää. ;)
Oli hauskaa se hetki elämässä.
Sonnimijes kirjoitti:
OLIN KEIKALLA KIRVATSISSA, EN PUHU ENEMPÄÄ ETTEN JÄÄ KIINNI.
-IISAK SONNI
Jes Iisak sonni on täällä taas :D sua eilen täällä kaivattiinkin!
En fanittanut, mutta muistan ton biisin. Olin silloin ehkä 7 tai 8 luokalla yläasteella, kun tuo oli hitti. Muistan kun mulla oli iso paita missä oli joku vitonen, niin sitten muut lapset vittuili siitä että oonko joku xl5 fani. Sen jälkeen oonkin aina pitänyt pelkästään blankkoja vaatteita missä ei ole mitään merkkejä tai kirjoituksia.