APUA MITÄ MUN PITÄÄ TEHDÄ!!!!!! TÄNNE ÄSKEN TAIDETTIIN MURTAUTUA MELKEIN!!!!
Asun kerrostalossa ja ovikello soi äsken. En mennyt avaamaan. Hetken päästä se soi uudelleen ja taas meni hetki kunnessa kuulin postiluukkuni aukenevan. Ihmettelin että aikovatko pudottaa jotain sieltä. Kunnes kuulin toisen sanovan, että ei taida olla ketään kotona. Nyt olisi hyvä tilaisuus. Hae työkaluja.
Olin ihan paniikissa ja tein tarkotuksella kauhean kolauksen että kuulevat että kuulevat asunnossa olevan jonkun. Siinä vaiheessa toinen sanoi, että kuulitko tuolla on joku.
Ja he lähtivät juoksemaan rappuja alas. En nähnyt kuin valaukselta ovelta kun kaksi tummaa mies hahmo juoksivat. Ikkunani ovat erisuunnassa kuin mihin miehet lähtivät joten en nähnyt mitään.
Mitö ihmettä teen? Minua pelottaa! Mitä jos tulevat takaisin? Miten ihmeessä pääsivät rappuun???
Pitääkö soittaa poliisille???
Aikoivatko oikeasti murtautua?!!
😟😰😰😰😰😰😰😰
Kommentit (22)
Tylsä, toi tiirikkajuttu oli paljon jännittävämpi. Tämä on vain tyhmyyttä, jos ei tiedä mitä tehdä...
Ihme jos joku vielä uskoisi, että hiljaisuus kertoo kodin olevan tyhjä. Varsinkaan nuoret yksinasuvat naiset ei välttämättä avaa ovea jos ei odota ketään.