APUA MITÄ MUN PITÄÄ TEHDÄ!!!!!! TÄNNE ÄSKEN TAIDETTIIN MURTAUTUA MELKEIN!!!!
Asun kerrostalossa ja ovikello soi äsken. En mennyt avaamaan. Hetken päästä se soi uudelleen ja taas meni hetki kunnessa kuulin postiluukkuni aukenevan. Ihmettelin että aikovatko pudottaa jotain sieltä. Kunnes kuulin toisen sanovan, että ei taida olla ketään kotona. Nyt olisi hyvä tilaisuus. Hae työkaluja.
Olin ihan paniikissa ja tein tarkotuksella kauhean kolauksen että kuulevat että kuulevat asunnossa olevan jonkun. Siinä vaiheessa toinen sanoi, että kuulitko tuolla on joku.
Ja he lähtivät juoksemaan rappuja alas. En nähnyt kuin valaukselta ovelta kun kaksi tummaa mies hahmo juoksivat. Ikkunani ovat erisuunnassa kuin mihin miehet lähtivät joten en nähnyt mitään.
Mitö ihmettä teen? Minua pelottaa! Mitä jos tulevat takaisin? Miten ihmeessä pääsivät rappuun???
Pitääkö soittaa poliisille???
Aikoivatko oikeasti murtautua?!!
😟😰😰😰😰😰😰😰
Kommentit (22)
no soitapa poliisille ja kerro sama
Soita nyt heti poliisille, hätänumeroon.
Mutä jos näin ensialkuun soittaisit poliisille? Voivat pyöriä vielä alueella ja yrittää murtautua myös muualle.
No soita nyt vähän äkkiä poliisit ja yritä kuvata ne ikkunasta!
AINA ON PAKKO KAKATA, MUUTEN RÄJÄHTÄÄ. SOITA POSLIINIT.
Taas! Sulle noita murtautumisia ja kummitteluja sattuu jatkuvasti. Siellä Porvoossa on villi meininki.
Ehdottomasti poliisille, sillä voi olla jokin liiga. Harvemmin kyllä suomea puhuu tuon tyyppiset ryöstelijät. Turvatoimena hanki tallentava videokamera tai viritä vanhasta Android-puhelimesta.
Soita vaan poliisille ja ota yhteyttä isännöitsijään tms. jotta tietävät murtomiehiä hiippailevan siellä päin ja osaavat varautua ja varoittaa muita asukkaita.
Soita poliisille!!! Ehkä ne saa ne äijät vielä kiinni!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti poliisille, sillä voi olla jokin liiga.
Nappulaliiga!
Vierailija kirjoitti:
Taas! Sulle noita murtautumisia ja kummitteluja sattuu jatkuvasti. Siellä Porvoossa on villi meininki.
On minullekin käynyt noin, ei tuo mitään tavattoman harvinaista ole että kerrostaloasuntoon yritetään murtautua. Todennäköisesti kyseessä on joka kerta eri aloittaja. Itse en tuolloin tehnyt mitään.
No vie nyt ainakin nopsaan rappuun heippalappu "Lällällää rosvot"!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On minullekin käynyt noin, ei tuo mitään tavattoman harvinaista ole että kerrostaloasuntoon yritetään murtautua. Todennäköisesti kyseessä on joka kerta eri aloittaja. Itse en tuolloin tehnyt mitään.
Huhut mammojen wt-taustasta ei sitten ole liioiteltua. Muuttaisitte ihmisten ilmoille sieltä.
Soita poliisille ja ota yhteyttä isännöitsijälle ja kerro että talossa on murtovarkaita kävelemässä siellä. Mutta jos tietenkin tulevat takaisin niin ota välittömästi yhteyttä poliisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhut mammojen wt-taustasta ei sitten ole liioiteltua. Muuttaisitte ihmisten ilmoille sieltä.
Ei ole varaa.
Älä vaan soita poliisille, se olisi suurin virhe.