Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä nimi sopii mielestäsi paremmin lapselle kuin aikuiselle?

Vierailija
19.02.2006 |

Minusta Jesse.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveirn poikaystävä on teemu ja myös tämän kaverin pappa on teemu...

ja sitten nämä kaikki hugot ja einot yms... ovat olleet joskus vanhojen ihmisten nimiä mutta taas muodissa... eli eikö nämä sitten sovi lapselle nämä nimet???

Vierailija
2/15 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nimessä on jotakin lapsellista.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella, että jostakin tuonnimisestä tulisi joku vakavasti otettava johtaja tms.

Vierailija
4/15 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen nimikö haittasi Vanhasta vaaleissa...

Vierailija
5/15 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppiina

Vierailija
6/15 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poikani on Vertti, enkä osaa kuvitella aikuista miestä jonka nimi olisi Vertti:). Mutta sitten kun hän on aikuinen, tavallisimpia nimiä ovat juuri nuo Jamit, Jesset, Peppiinat ja muut nykylasten nimet. Silloin Vertti ei varmasti tunnu enää muita lapsellisemmalta. Aika aikaansa kutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita ei vielä ole ollut aikuisilla, mutta myöhemmin ovat sitten ihan normaaleja aikuisen nimiä.



Tosin aina kun näen jonkun aikuisen, jonka nimi on Miikka, ajattelen, että onpa hänellä pikkulapsen nimi. Miikka ei ole vakavasti otettava nimi aikuiselle, vielä...

Vierailija
8/15 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinattiin tehdä kuopuksesta Nuppu, mutta sitten tuumattiin, että ei se sovi kuin pienen lapsen nimeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Meinattiin tehdä kuopuksesta Nuppu, mutta sitten tuumattiin, että ei se sovi kuin pienen lapsen nimeksi.

Vierailija
10/15 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuta tuo yleisyysefekti. Nuppuhan assosioituu jo merkityksensä takia pieneen, samoin Peppi on ikuinen longstrump, vaikka niitä olis satatuhatta mummoikäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Joskaan en osaa ajatella esim. Nuppua minkään ikäisellä ;)

Vierailija
12/15 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala kuvitella tuota nimeä aikuisella miehellä,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tavallinen naisen nimi.

Vierailija
14/15 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hilpeyttä herättävä nimi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Linda

hilpeyttä herättävä nimi

-???-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme