Mitä ajattelisitte jos ihastuksenne harrastaisi yhden yön juttuja?
Teillä olisi selvästi ollut molemminpuolista ihastusta ilmassa puoli vuotta, mutta ei kuitenkaan edes yksiä treffejä. Sitten kuulisitte että tämä ihastus harrastaa yhden yön juttuja, ja on harrastanut niitä koko tämän ajankin kun on ollut sinuun ihastunut. Mitä ajattelisitte?
Kommentit (23)
Ihastus melko varmasti sammuisi.
M26
En enää tuon jälkeen uskois että tykkää musta oikeasti. Haluaa varmasti vain seksiä.
Kyllä se ihastus varmaan laantuisi ainakin jonkin verran. En itse harrasta yhdenillanjuttuja ollenkaan.
Että goodbye. Ei tietenkään olisi selitysvelvollinen, mutta en enää voisi ajatella häntä vakavasti. Ihastun itse aina vakavasti, joten hän ei olisi tasollani.
Olisin mustasukkainen ja päättelisin ettei ihastus ole kiinnostunut. Ainakin toivon, että omakin kiinnostukseni loppuisi.
Tiesin että on hyvin todella viriili, eikä halua sitoutua. Ei kai sitä monessa maassa (reissasi silloin paljon työn puolesta) ole vakipanoja joka viikonpäivälle? Suostuin treffeille, vaikkei minulla ollut aiemmin ollut yhdenyönjuttua, mutta mies oli sen verran uskomaton, että halusin ainakin sen yhden yön hänen kanssaan.
Onneksi ei jäänyt yhteen yöhön.
Ihastukseni sammuisi tai ainakin laimenisi merkittävästi, arvomaailmat olisivat liian erilaiset. En myöskään pitäisi tällaista henkilöä siltä osin luotettavana kumppanina.
No jos ei olla edes yksillä treffeillä käyty tuona aikana, niin todennäköisesti itsekin harrastaisin niitä yhdenyön juttuja.
Ei haittaa jos saisin pillua myös.
Ei voisi enää ihastuksesta puhua sen jälkeen. En ymmärrä sitä, että pitää nussia mahdollisimman monien ihmisten kanssa. Voisi kuvitella, että jos sitä seksiä on ihan pakko harrastaa niin paljon, että hankkisi sitten vakituisen kumppanin, luulisi että sen kanssa se seksikin olisi parempaa kuin jonkun randomin, joka vielä luultavasti on kännissä.
Terveisin Naispelko22
No kyllähän toi petokselta tuntuisi. Lopettaisin kyllä yhteydenpidon.
Ot, mutta tiedoksi että seksi randomien kanssa kännissä voi olla hyvää ja toisaalta vakisuhteessa ei välttämättä ole parasta seksiä, vaikka suhde muuten olisi hyvä. Parasta seksi on mulla ollut vakituisen kumppanin kanssa, kun molemmat on olleet tosi rakastuneita sekä kiinnostuneita kehittämään uusia juttuja ja tunneyhteyttä seksissä. Mutta jos rakastuu noin kerran kymmenessä vuodessa, niin muutkin vaihtoehdot seksiin on ihan ok.
En toki hyppisi riemusta, mutta enpä myöskään kuvittelisi että tyypillä olisi mitään velvollisuuksia minua kohtaan vielä tässä vaiheessa, joten mun puolesta puksutelkoot kännilorttojaan ihan vapaasti. Toki toivon, ettei siihen touhuun käytetty aika olisi minun kanssani näkemisistä pois. Olen itseasiassa siis varsin samanlaisessa tilanteessa, eli yhden kaverini kanssa on ollut molemminpuolista avointa ihastumissähellystä ja ties mitä häröilyä puolisen vuotta. Kummatkin ovat kuitenkin vähän hassuissa elämäntilanteissa, mistä johtuen varsinainen sitoutuminen ei ole ollut ainakaan vielä järkevää kun ollaan välejämme analysoitu. Lisäksi en itse tykkää harrastaa seksiä parisuhteen ulkopuolella, eikä ole tullut mieleenkään että kehtaisin vaatia miestä pitämään vuokseni housut jalassa siihen hamaan tulevaisuuteen asti, jolloin ehkä saatettaisiin lyödä hynttyyt yhteen ja avaisin viimein haarani. Niin ja onhan se tietysti mahdollista, että mies ajatteleekin myös minua pelkkänä (hauskan haasteellisena) potentiaalisena reikänä, ja olen ottanut tämän mahdollisuuden myös tunnepuolella huomioon, eli en ole antanut itseni kovin suurella sydämellä häneen (vielä?) ripustautua.
Näin siis ajattelen tässä omassa tilanteessani, asiat kun eivät ikinä ole teoreettisen mustavalkoisia. Yleisesti ottaen kehotan kuitenkin olemaan vähän tervejärkisesti varautunut jokaisen sellaisen ihmisen kanssa, jolla on useamman kanssa sutinaa päällekkäisenä aikana.
täsmennä vähän että miten tiedät olevam molemminpuolista ihastusta ilmassa jos ei ole ollut yksiäkään treffejä? siis oletko vain päätellyt sen käytöksestä jotain ihastumisen merkkejä? vai mistä tiedät?
Voisin kyllä panna, mutta en alkaisi mihinkään vakavaan noin kevytkenkäisen naisen kanssa.
ihastusta kirjoitti:
Teillä olisi selvästi ollut molemminpuolista ihastusta ilmassa puoli vuotta, mutta ei kuitenkaan edes yksiä treffejä. Sitten kuulisitte että tämä ihastus harrastaa yhden yön juttuja, ja on harrastanut niitä koko tämän ajankin kun on ollut sinuun ihastunut. Mitä ajattelisitte?
Puoli vuotta molemminpuolista ihastumista eikä edes yksiä treffejä? Kuulostaa mun korviin yksipuoliselta tuo ihastus. Jatka vaan matkaa, kyllä sieltä se oikea tulee vastaan jossain vaiheessa :)
Juuri tällä hetkellä, tämän hetkisen ihastukseni kanssa luultavasti pyrkisin pääsemään hänelle yhden yön suhteeksi. Elämäni on tällä hetkellä sen verran solmussa että yhden yön hyvä laastarisuhde olisi tervetullut.
Sitä en tiedä mitä ajattelisin jos elämäni ei olisi näin solmussa ja kaipaisin vakavaa suhdetta. Olenhan itsekin ollut aikoinani ihastunut mutta kun en ole olettanut että meistä koskaan mitään tulee niin harrastanut yhden yön juttuja.
Ajattelisin, että hän ei ainakaan kärsi ujoudesta, kokemattomuudesta eikä aloitteen teko ole hänelle vaikeaa. Eli jos ei silti olisi lähtenyt treffeille kanssani vaikka olisi ollut puoli vuotta aikaa, niin hän selkeästi ei ole musta kiinnostunut ja ihastus on ollut yksipuolista. Eli move on, ap!
Minusta se olisi harmillista. En pidä täysin tuomittavana, mutta kestäisi pitempään luottaa sellaiseen ihmiseen. Uuteen kumppaniin liittyy aina tietty jännityselementti mihin voi jäädä koukkuun. Jos niitä naisia olisi paljon niin epäilisin että tuollainen epäterve addiktio kyseessä eikä vaan satunnainen panetus.
Ei ole millään tavalla selitysvelvollinen, kun ei ole suhteessa.