nörtit, suositelkaa jotain monitoria
Tarviisin uuden monitorin. Mikä ois halpa ja hyvä? 24" ajattelin ostaa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta käytetty eli vanha ammattilaismonitori huutonetistä.
No ei missään tapauksessa! Kehitys on niin nopeaa että nykyinen tarjousmonitori hakkaa aikoinaan kymmenen kertaa kalliimman "ammattilaismonitorin" mennen tullen.
Mulla "tarjousmonitori" eli BenQ 24'' on edelleen nurkassa kun sen taustavalo ryhtyi heti takuun mentyä umpeen reistailemaan ja näyttö on epätasaisesti valaistu. Tilalle huutonetistä käytettynä ostettu eli paljon halvempi 24'' toimistomonitori HP LA2405 sen sijaan toimii ongelmitta.
Elektroniikassa ei uusi ole synonyymi paremmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta käytetty eli vanha ammattilaismonitori huutonetistä.
No ei missään tapauksessa! Kehitys on niin nopeaa että nykyinen tarjousmonitori hakkaa aikoinaan kymmenen kertaa kalliimman "ammattilaismonitorin" mennen tullen.
Mulla "tarjousmonitori" eli BenQ 24'' on edelleen nurkassa kun sen taustavalo ryhtyi heti takuun mentyä umpeen reistailemaan ja näyttö on epätasaisesti valaistu. Tilalle huutonetistä käytettynä ostettu eli paljon halvempi 24'' toimistomonitori HP LA2405 sen sijaan toimii ongelmitta.
Elektroniikassa ei uusi ole synonyymi paremmalle.
Mulla taas BenQ 24" kesti ihan hyvin takuuaikansa ja vähän päälle, mutta sitten alkoi reistailemaan. Ei kuitenkaan kovin laadukas monitoriksi, vähän huonosti tukee oikein mitään.
Vierailija kirjoitti:
Osta käytettynä, saat 50e-100e kelvollisen 24" internetin selailu näytön.
Älä helvetissä maksa tuollaisia määriä käytetystä näytöstä! 20-40 euroa 22"-24"-näytöstä torista. Ihan hyviä ne näytöt on. 90 eurolla saa jo uuden 24"-näytön.
Osta käytettynä, saat 50e-100e kelvollisen 24" internetin selailu näytön.