Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokratonteihin tulossa hinnankorotus. Kokemuksia?

Vierailija
22.03.2016 |

Nousiko vastike paljon? Ja kaatuiko talous?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off topic, mutta olen ihmetellyt niitä, jotka tieten tahtoen ostavat vuokratontilla sijaitsevan kohteen ja sitten ihmettelevät kun vuokra nousee. Nouseehan se aika ajoin vuokra-asunnoissakin, miksi tontti olisi jotenkin eri asia?

Vierailija
2/4 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Off topic, mutta olen ihmetellyt niitä, jotka tieten tahtoen ostavat vuokratontilla sijaitsevan kohteen ja sitten ihmettelevät kun vuokra nousee. Nouseehan se aika ajoin vuokra-asunnoissakin, miksi tontti olisi jotenkin eri asia?

Kiitos vastauksestasi, mutta näin asia nyt vaan joillakin on :) En ole vuokrien korotusta vastaan. En ole löytänyt ihmisten keskusteluja siitä, mikä vaikutus vuokrien korotuksella todellisuudessa on ollut heidän elämään. 

Esim. HS julkaisi tänään kovin raflaavan jutun "1000 kertaisesta vuokran korotuksesta". Hinnat nousee, mutta olen ymmärtänyt, että korotukset tehdään asteittain . Millaisia kokemuksia ihmisillä on?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tontti, ei kiinnosta, mutta nyt eletään aikoja jolloin kaikesta otetaan kaikki irti mitä saadaan jollain revittyä, työnteko tuntuu täysin turhalle kun siitä ei jää mitään käteen.

Vierailija
4/4 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Aikanaan tehtiin 30-50 vuotta kestäviä vuokrasopimuksia ja niissä vuokra pysyi kiinteänä. No sitten kun vertaa tämän päivän käypää hintaa 40 vuotta sitten olleeseen, niin kas kummaa ne korotukset ovat suhteessa erittäin isoja.

Nykyään uusissa sopimuksissa vuokra nousee pikku hiljaa. Eli korotukset ovat jatkuvia, mutta pienempiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän