Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihdun tehokkaasti vain tällä menetelmällä

Vierailija
22.03.2016 |

Olen kokeillut lähes kaikkea, mutta nyt löytyi keino jolla laihdun tehokkaasti ja omasta mielestäni helposti, kun ei tarvitse laskea kaloreita tai syödä jotain pussijuttuja tms., eikä edes lisätä liikuntaa sen kummemmin.

Kokeilin jostain vuosia sitten lukemaani, joku amerikkalainen julkkis oli laihtunut tällä keinolla. Se on klo 17 sääntö. Sen jälkeen ei saa syödä mitään.
Ensin tuntui ajatuskin mahdottomalta, sitten kokeilin ja huomasin, ettei se olekaan kamalaa. Ei muka voi mennä (melko) tyhjällä mahalla nukkumaan, kyllä voi. Unen laatukin parani. Ja kilot putoaa ja olo on hyvä. Toki syön järkevästi muutenkin eli jättänyt sokerin, alkoholin, valkoiset jauhot pois. Paljon kasviksia ja lautsmalli jne., mutta nuo eivät ennen auttaneet, vaan vasta nyt, kun lopetin syömisen klo 17 jälkeen alkoi tapahtua :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin tuota joskus, ei toiminut mulla.

Paras on ollut säännöllinen ja terveellinen ruokavalio liikunnalla.

Vierailija
2/3 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on hyvä, että olet löytänyt itsellesi toimivan tavan. :) Itselläni tuo taas ei toimisi lainkaan, normaalia nälän tunnetta en karsasta, mutta nälkäisenä en osaa mennä nukkumaan. Ja muutenkin minulla toimii parhaiten se, että syön kolme kertaa päivässä mahan täyteen ja mahdollisesti joku pieni välipala, jos siihen on tarvetta. Tosin salipäivinä saatan ihan sen neljäkin ateriaa syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla ihmisistä paastohormoni greliini estää rentoutumisen ja nukahtamisen. Tämä on geneettistä. Ap ei ilmeisesti kuulu heihin.