Paljonko sinä treenaava n. 170cm lihaksikas nainen painat?
En nyt siis tarkoita niitä laihaläskejä jotka syövät lounaalla hapankorpun ja kupin teetä ja liikunta nolla.
Kommentit (8)
70kg 170cm, ennen liikunnan aloittamista 65-66kg vaikka kehon koostumus nyt parempi
Treenaan painojen kanssa, tosin en yritä kasvattaa mitenkään valtavaa lihasmassaa, potkunyrkkeilyä, aerobisia lajeja jne. Lisäksi vatsalihasharjoituksia ja lankutusta. Painan 68 kiloa ja olen 168 cm pitkä iäkkäämpi nainen. Haluaisin tosin laihtua pari kiloa, jotta saisin rasvaprosenttini alaspäin.
Mä 172 cm 69kg. Tuo paino tuntuu vaan niin isolta, vaikka olen ihan tyytyväinen siihen mitä peilistä näkyy. Ja juoksen paljon eikä siihen ole voimia jos en syö. No joku 5 kg voisin tästä nipistää.
Ap
Rasvaprosentti 18, en nyt mikään lihaskimppu ole, mutta treenaan ja kehonkoostumusmittauksen mukaan lihaksia on enemmän kuin keskiverto naisella. Pituus 173, paino 65
Vierailija kirjoitti:
Mä 172 cm 69kg. Tuo paino tuntuu vaan niin isolta, vaikka olen ihan tyytyväinen siihen mitä peilistä näkyy. Ja juoksen paljon eikä siihen ole voimia jos en syö. No joku 5 kg voisin tästä nipistää.
Ap
Reidet ja pohkeet ovat aika massiiviset luonnostaan vaikka en niitä varsinaisesti treenaa. Housuja tod vaikea löytää koska jos reidet/pohkeet ok, vyötärö aivan liian löysä.
Ap
75kg, pituutta 174cm