kosteussuojavaatteiden pesusta?
Moi!
Millä pesuaineella kannattaisi pestä kosteussuojahaalarit ym. kosteussuojaulkovaatteet ja asusteet? Ja millä EI missään nimessä pidä pestä? Onko mitään suositusta että saako/ei saa pestä nestemäisellä pesuaineella? Sen tiedän että huuhteluainetta ei saa käyttää...
Aiemmin olen pessyt Allegrolla (on siis jauhetta), se alkaa loppumaan ja en tiedä tilaanko enää lisää vai siirrynkö käyttämään nestemäistä Erisania. Pulmana on vaan siis että voiko kosteussuojavaatteet pestä nestemäisellä pesuaineella?
Onko mitään pesuainetta mikä kävisi ihan kaikkeen pyykkiin? (norm.vaatteet, kosteussuojavaatteet, villavaatteet, kestovaipat jne. )
Kommentit (3)
Katoppa www . serto . fi, olen käyttänyt tuota 'pikasertoa' ja tuntuu et on hyvää pasuainetta.
Tsekkaa www . serto . fi Olen käyttänyt tuota 'pikasertoa' ulkoiluvaatteiden pesuun ja hyvää tuntuu olevan.
Pesuaineessa ei saa olla valkaisuainetta eikä huuhteluainetta. Itse pesen kosteusuojavaateet Ariel color nesteellä niin kuin kaikenkin muukin värillisen pyykin. Erisanista en tiedä, mutta jos siinä ei ole valkaisuainetta, eikä varmaan huuhteluainettakaan samassa, niin silloin se käy.