Mies ei halua että ostetaan lapselle pleikkari.t.ammattivalittaja
Kuulemma jos ostetaan se ostetaan vasta kesällä.
Kommentit (41)
Viikon kuluttua joku kysyy ap:ltä, joko se on jättänyt miehensä.
Ja ap vastaa, että "En jätä. Ei ole rahaa."
Jos sä olet se pleikan maksaja (kuten väität), ei sun tarvitse miehen haluja kysellä. Mars kauppaan ja pleikka pakettiin. Vai?
Vierailija kirjoitti:
Jos sä olet se pleikan maksaja (kuten väität), ei sun tarvitse miehen haluja kysellä. Mars kauppaan ja pleikka pakettiin. Vai?
Se raivostuu siitä niin totaalisesti jos niin teen että tehköön sitten kuten haluaa. Ja tottakai kun jätän mieheni yhteiskunta minustakin huolen pitää.ap
Vierailija kirjoitti:
Viikon kuluttua joku kysyy ap:ltä, joko se on jättänyt miehensä.
Ja ap vastaa, että "En jätä. Ei ole rahaa."
Kyllä jätän. Kaikkea paskaa ei minunkaan tarvitse sitää. Yhteiskunta pitäköön minusta huolen.ap
Mitä sä oikein valitat? Kesään mennessä sä olet ehtinyt elää erossa miehestäsi jo monta kuukautta ja ostaa pojalle vaikka kuinka monta pleikkaa. Jos siis kerran olet just lähdössä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä oikein valitat? Kesään mennessä sä olet ehtinyt elää erossa miehestäsi jo monta kuukautta ja ostaa pojalle vaikka kuinka monta pleikkaa. Jos siis kerran olet just lähdössä.
Mies saa sen silloinkin ostaa vaikka en enää täällä olekkaan.ap
No mutta juurihan sä sanoit, että pleikan rahoittajana olet sä itse, ei mies.
Vierailija kirjoitti:
No mutta juurihan sä sanoit, että pleikan rahoittajana olet sä itse, ei mies.
Voi Luoja kun te ette tajua. Jos olisin saanut hommata pleikan NYT pojalle olisin sen maksanut minä mutta kesällä saatavan pelikan on luvannut maksaa mieheni.ap
Kyllähän se on nyt avioeron paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se joka rahoittaa saa sanella milloin hankitaan pleikka. Pleikka ei ole mitenkään elinehto jos rahat on muutenkin vähissä.
Rahoittajana olisin ollut minä.ap
Milläs rahoilla sä sen olisit ostamassa? Olet täällä vinkunut että sulla ei ole mitään tuloja ja kaikki säästösi olet käyttänyt perheesi eteen.
Se on muuten Minecraft, ja sitä voi pelata myös tietokoneella, ei tarvi pleikkaa sitä varten.
Mites se syöpä tänään jakselee? Entä miten sun firmallas menee? Entä joko oot sen kirjas kirjoittanut valmiiksi, kustantajalla varmaan jo on ja kohta jo painossa ja sitten tulee rahaa ovista ja ikkunoista? Eiku.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllästynyt että mies päättää aina ihan kaikesta. Ja nyt ei ole edes rahasta kyse. Lapsi haluaisi pleikkarin että saisi pelata minegraftia mutta eihän se tietenkään miehelle sovi.ap
Jos pleikkarin ostamisen ainoana tarkoituksena on Minecraftin pelaaminen, niin olen ihan samaa mieltä miehesi kanssa ettei sitä kannata silloin ostaa. Minecraftia voi pelata myös tietokoneella ja se pyörii aivan hyvin vaikka jollain kymmenen vuotta vanhalla kirpputorilta ostetulla tietokoneella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viekää lapsi Aruballe, se on paljon kivempaa kuin joku yksitoikkoinen pelaaminen.
Ei ole rahaa viedä lasta ulkomaille vuosikausiin.ap
Hä, missä se sun perintö on?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se on nyt avioeron paikka.
Ei se tästä johdu vaan siihen on miljoona muuta syytä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viekää lapsi Aruballe, se on paljon kivempaa kuin joku yksitoikkoinen pelaaminen.
Ei ole rahaa viedä lasta ulkomaille vuosikausiin.ap
Hä, missä se sun perintö on?
Mä aion käyttää sen kerrankin itseeni, en tosiaankaan tee perheen kanssa mitään lomareissua sillä. Mies saa sit rahoittaa jos jostain rahaa saa.ap
No niin, ja sitten perunoita keittämään. Mies tulee kohta kotiin syömään.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kotona päivisin syömässä käy.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainiin, se käy RAVINTOLASSA syömässä. Ja sinä joudut kotona syömään makaroonilaatikkoa. Syy avioeroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainiin, se käy RAVINTOLASSA syömässä. Ja sinä joudut kotona syömään makaroonilaatikkoa. Syy avioeroon.
Ei se ei syö päivisin mitään ehkä n 4-5 kertaa vuodessa käy työpäivänsä aikana yksin ravintolassa syömässä eikä sekään ole syy eroomme.ap
Oletko ap pitänyt kirjaa siitä, kuinka monta kertaa olet luvannut jättää miehesi, ihan heti tai viimeistään seuraavalla viikolla?
Mä olen kyllä lukenut sun juttujasi, mutta en ole huomannut panna näitä ylös. Arviolta kuitenkin sanoisin, että parikymmentä kertaa olen sulta semmoisen uhkauksen lukenut.
Niin ja vielä, montako kertaa olet todellisuudessa lähtenyt?