Mies ei halua että ostetaan lapselle pleikkari.t.ammattivalittaja
Kuulemma jos ostetaan se ostetaan vasta kesällä.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
älä osta. Osta joku kunnon kirja ennemmin
Hänellä on kirjoja vaikka kuinka paljon. ap
Mä olen kyllästynyt että mies päättää aina ihan kaikesta. Ja nyt ei ole edes rahasta kyse. Lapsi haluaisi pleikkarin että saisi pelata minegraftia mutta eihän se tietenkään miehelle sovi.ap
Vierailija kirjoitti:
Jätä se.
Tätä olen tekemässä kun saan raha-asiat eteenpäin.ap
Fiksu mies! Ei tollanen pelikone oo mikään välttämättömyys.
Viekää lapsi Aruballe, se on paljon kivempaa kuin joku yksitoikkoinen pelaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies! Ei tollanen pelikone oo mikään välttämättömyys.
No siitä fiksuudesta olen monesta syystä eri mieltä ja onhan tuolla tosi vanha xbox mutta ei siihen pelejä oikein enää saa kun se tosiaan on iki vanha.ap
Vierailija kirjoitti:
Viekää lapsi Aruballe, se on paljon kivempaa kuin joku yksitoikkoinen pelaaminen.
Ei ole rahaa viedä lasta ulkomaille vuosikausiin.ap
No ostatte sitten kesällä, pianhan se on. Ei lapsen tarvitse aina saada kaikkea haluamaansa.
Vierailija kirjoitti:
No ostatte sitten kesällä, pianhan se on. Ei lapsen tarvitse aina saada kaikkea haluamaansa.
Juu mies saa ostaa sitten kesällä mutta ei tosiaan ole normaalia että hän määrää aivan kaikista asioista.ap
Se joka rahoittaa saa sanella milloin hankitaan pleikka. Pleikka ei ole mitenkään elinehto jos rahat on muutenkin vähissä.
Se joka maksaa, päättää milloin maksaa.
Minkä hiton takia se pitää ostaa just kesällä? Kesä menee sitten sen pleikkarin uutuudenviehatyksessä sisätiloissa o. O
Vierailija kirjoitti:
Se joka rahoittaa saa sanella milloin hankitaan pleikka. Pleikka ei ole mitenkään elinehto jos rahat on muutenkin vähissä.
Rahoittajana olisin ollut minä.ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä hiton takia se pitää ostaa just kesällä? Kesä menee sitten sen pleikkarin uutuudenviehatyksessä sisätiloissa o. O
En tiedä. Kai se on ukon mielestä joku ns palkka ekaluokan käymisestä tms. Poika kyllä pyöräilee ja ulkoilee paljon ettei hän todellakaan pelin kanssa sisälle jymähdä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se.
Et sä miestä kuitenkaan jätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se.
Et sä miestä kuitenkaan jätä
Todellakin jätän. Paskaa tullut katseltua aivan tarpeeksi.ap
No mitä sä tuosta murehdit. Viikon päästä elät jo omillasi ja voit ostaa pojalle vaikka viisi pleikkaa päällekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahoittajana olisin ollut minä.ap
Jaa että perintörahoilla olisit ostanut sen pleikan? Paljonko tuli sitä perintöä? Satanen vai kymppitonni?
Ja jos sinä maksat niin sitten sinä päätät.
älä osta. Osta joku kunnon kirja ennemmin