Oletko ikinä ihastunut henkilöön, joka kanssa olet ainostaan viestitellyt?
Kommentit (15)
Olen. Juuri tällä hetkellä. Mulle ei ole ikinä käynyt näin aiemmin. Aivan hullu tunne, olen jotenkin varma että tuo mies on minun. Tunne tuli heti muutaman viestin jälkeen.
Lisäksi mulla on sellainen tunne, että mun ei edes tarvitse tutustua mieheen, jos joskus näemme ihan oikeasti, sillä mä vaan jotenkin tunnen sen jo =D.
Jännittävää nähdä, miten tässä käy.
Huoh..
Tyypillinen tarina kun nainen tapaa varatun miehen netissä :D
Ihastus muutaman viestin jälkeen ei ole aitoa. Taustalla on ollut oma tarve ihastua palavasti. Olkaa varovaisia ja tavatkaa potentiaaliset ehdokkaat pian. Ei ehdi syntyä vääriä mielikuvia.
Ei kannata ihastua ennen kuin näkee kuvan. Muuten voi tulla paha pettymys.
Kuvan?
Eiköhän se henkilö pidä tavata ensin?
Vierailija kirjoitti:
Ihastus muutaman viestin jälkeen ei ole aitoa. Taustalla on ollut oma tarve ihastua palavasti. Olkaa varovaisia ja tavatkaa potentiaaliset ehdokkaat pian. Ei ehdi syntyä vääriä mielikuvia.
Kirjoitinkin, että jännittävää nähdä miten tässä käy, koska ikinä en ole aiemmin ihastunut näkemättä. Terveisin numero 2.
Olen. Sitten tavattiin eikä välillä ollut lainkaaan kemiaa. Ihastus karisi nopeasti.
Kyllä! Ensin tekstailtiin, sitten puhuttiin puhelimessa tuntikausia & muutaman viikon jälkeen vasta tavattiin. Oli rakkautta ensi silmäyksellä ja yhdessä ollaan oltu yli 15 vuotta. Kaikki vaan loksahti paikoilleen puolin ja toisin. Ei oltu edes kuvia vaihdettu ennen tapaamista, joten muistan että kyllä jännitti ennen treffejä. Oi noita aikoja ennen nettiä :)
Olen ihastunut pelkkiin viesteihin viitisentoista vuotta sitten. Tavattiin, mutta kasvotusten oli vaikeampaa jutella. Minä pelästyin ja se jäi siihen. Nykyään olen tuon ihmisen kanssa työn kautta tekemisissä, ja vähän ihastunut olen vieläkin.
Lisää kokemuksia? Mua kiinnostaa tää aihe, itsellä samankaltainen keissi meneillään :)
Tiedän erään, joka rakastui nettipelaajaan, siis oli nainen ja taisteli netissä naista vastaan johon myöhemmin rakastui.
Tälläkin hetkellä on varmaan kymmenen naista, jotka ovat ihastuneet mieheeni ihan vaan supliikkien ja flirttaavien viestien takia. Tietäisivätpä vaan totuuden tuosta ketkusta.. Aikansa pelaa kunkin kanssa ja sitten etsii uutta metsästettävää. Pojat kun on vaan poikia.. En jaksa enää välittää, mutta enpähän itse ainakaan ihastuisi kehenkään enää ihan vaan noin viestien perusteella.
Mä kiinnostuin kirjoittelusta, vaihdettiin kuvat, tapailtiin ja ihastuin. Mies ei sit ihastunutkaan. Mä taidan olla vähän lannistaja, uskokaa toki deitteihinne!
Olen. Se oli ehkä enemmän sellaista pakkomielteen kehittelyä tosin. Sitten tavattiin vuosia myöhemmin ja on nyt edelleen tärkeä ihminen elämässäni.