Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei, miehet! Arvioikaa kriittisesti (ei kuvaa)

Vierailija
21.03.2016 |

30 v, 155/57, 75 B (pöksyt 38 kokoa), vähän pyöristyneet kasvot, koska pahuksen erokilot!! Kehtaanko laittaa itsestäni kuva treffejä ajatellen vai pitäisikö mun laihduttaa ja sitten harkita treffejä? Haluaisin jo miestä. Kohottaisi itsetuntoa ja tyydyttäisin seksitarpeeni. Vakavaa suhteeseen. En käy baareissa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohota ensin itsetuntoasi ja laita vasta sitten ilmoitus, eli käytännössä sitten kun tajuat, ettei noilla mitoillasi ole mitään merkitystä ilmoituksen laittamisen kanssa.

Vierailija
2/5 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelit, että me miehet osaamme päätellä housujesi koosta yhtään mitään? Aivan varmasti kehtaat.

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista :)

Vierailija
4/5 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilmoituksen laittamisen kanssa, mutta tuloksen kanssa voi olla merkitystä. Tosin kun pelkästään mitoista puhutaan 155/57 menee kyllä kuin kuumille kiville :D

Silti vois olla paremmat mitat vielä.

Laita vaan kuvia , kun laihdutat voit päivittää ne parempiin. Ei nettideitailu ole kertaluontoinen asia, ellet sitten heti löydä miehen loppuelämäksi.

Vierailija
5/5 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Mulla on eräs mies, joka on mielessä ja hän vaikuttaa sopivan tasapainoiselta ja mukavalta. Hänellä on oikeasti kaikki ne ominaisuudet mitkä exältä puuttui. Hänessä on paljon hyvää aviomies - ja isämatskua. Mutta, pelkään että se kaatuu siihen, jos en vaikka olekkaan nätti (kuten en varmasti olekaan, koska ne erokilot!). Mutta, jos se menee sitten mönkään (ei haluakaan treffata kuvan perusteella), niin sitten mietin, että laitan kuvan joskus 3 kk päästä kun saan edes 3-4 kg pois. 

Niin, ja voihan sitten treffatessa olla itse ilkimys tai jtn, niin..  

Anyway, täytyy mun siltikin laihduttaa, itseni vuoksi.  Luoja, että pitää elää siltikin selibaatissa, koska dildo ei tuo mun elämään mitään eloa. Miehen iho ja hiki ja kalu <3