Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastensuojeluilmoitus naapurista? Mitä tekisit?

Vierailija
21.03.2016 |

Ilmiselvästi heillä jotain ongelmia. Luulen että äidillä mielenterveysongelmia. Eivät ulkoile tai käy missään. Koiria ei ulkoiluteta. Lapsi apaattisen oloinen. Ei höpötä, ei tutki paikkoja tai kiinnostu mistään ympärillään. Näin siis kun harvoin olen nähnyt parkkipaikalla. Lapsi kohta 2v.
Huolestuttaa lapsen puolesta. Jotekin todella ylisuojelevaisia. Tod näk hyötyisivät esim. perhetyöntekijästä tai jostain.
Mitä tekisit? Lasu vai jotain muuta?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mv.

Vierailija
2/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 2 v ei höpötä? Osaako puhua? Huomaa, että kaikki 2 v ikäiset eivät osaa, eikä tarvitsekaan osata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraat siis heitä 24/7 vai tunnetko hyvin, koska tiedät noin paljon heidän elämästä? Luulet että äidillä on mielenterveysongelmia. Mihin luulosi perustuu?

Vierailija
4/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lapsi on autisti, eikä siksi kiinnostu ympäristöstään? Tököttäisi vaan paikoillaan, jos häntä koittaisi ulkoiluttaa.

Vierailija
5/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä aiheuta heille ongelmia.

Vierailija
6/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koiria ei ulkoiluteta, tee eläinsuojeluilmoitus.

Vierailija
7/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näät pari kertaa parkkipaikalla ja vedät tommoset johtopäätökset.

Vierailija
8/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta. Miks täytyy kaikilla olla koira?

Vierailija
9/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiria ei ulkoiluteta? Koskaan? ja siitä teet lasun? ok. 

LUULET että äidillä on mielenterveysongelmia?

Kaksivuotias on vielä aika taapero, touhuilee itsekseen. Miten höpöttää jos ei edes tod.näk. vielä puhu?

Sinulla ei ilm. ole lapsia eikä omaa elämääkään kun ehdit kyylätä noin tarkkaan.

Meidän entinen naapuri (tuolloin lapseton)  valitti (kännissä tullessaan vastaan) ettei lapseni ole onnellinen kun se oli hiljaa (ja tyytyväisenä) pulkassa. Myöhemmin sama hlö sai itse lapsen joka huutaa täyttä kurkkua rattaissa aina kun olen heidät nähnyt. 

Vierailija
10/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ihmetyttää kun joku kirjottaa naapureistaan, että eivät ulkoile jne. Vahditteko oikeasti koko ajan ettei vaan ole päässyt naapuri huomaamatta livahtamaan ulos?

Vierailija
11/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollu pitkään sun naapureita? Millä perusteilla äidillä on mielenterveys ongelmia?

Vierailija
12/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat itse jotain mielenterveysongelmaiselta tuon tekstisi perusteella.

Olet joskus nähnyt naapurisi parkkipaikalla ja väität etteivät käy missään. Mistä sinä muka tiedät niin kovin tarkkaan naapurisi menemiset?

Ja miten voit sanoa etteivät käy missään, jos olet itse nähnyt naapurisi pihalla?

Vierailija
13/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaikuttaa siltä että AP:lla ei ole taustalla aito huoli ja hyväntahtoinen halu auttaa.

Vierailija
14/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin näyttää olevan täällä av palstalla joku pakkomielle lasu ilmoituksista. Sen verran outoja avauksia ja kommentteja on ihan lähipäivinä nähty. Haloo, lasten ulkoilu ei kyllä sinänsä ole mikään lastensuojeluilmoituksen asia puhumattakaan siitä että sinun mielestäsi lapsi ei höpötä tai tarkkaile. Ihan naurattaa tuo aloitus ja naurattaa varmaan ap:täkin koska provohan tuo on. Toivot nyt saavasi taas hyviä vastauksia ja inttämistä. Toivottavasti kukaan ei ota tätä tosissaan. Eläinsuojeluilmoituksen toki kannattaa tehdä jos eläimet ei voit tehdä tarpeitaan ikinä ulos? Ja tosiaan ihmetellä voi vain sellaisen henkilön elämää joka oikeasti tietää (jos tietää) kuinka usein perhe menee ulos tms. On siis itse kotona koko ajan tarkkailemassa naapurin elämää? (pieni ristiriitä muuten "eivät käy missään" mutta "joskus nähnyt parkkipaikalla"

Vierailija
15/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla oikeasti herää huoli, niin tee. Ei se heille sen kummempia harmeja aiheuta, ellei kyseessä oikeasti ole lastensuojelullinen tilanne.

Vierailija
16/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiria ei ulkoiluteta? Koskaan? ja siitä teet lasun? ok. 

LUULET että äidillä on mielenterveysongelmia?

Kaksivuotias on vielä aika taapero, touhuilee itsekseen. Miten höpöttää jos ei edes tod.näk. vielä puhu?

Sinulla ei ilm. ole lapsia eikä omaa elämääkään kun ehdit kyylätä noin tarkkaan.

Meidän entinen naapuri (tuolloin lapseton)  valitti (kännissä tullessaan vastaan) ettei lapseni ole onnellinen kun se oli hiljaa (ja tyytyväisenä) pulkassa. Myöhemmin sama hlö sai itse lapsen joka huutaa täyttä kurkkua rattaissa aina kun olen heidät nähnyt. 

Se naapurin lapsi huutaa onnesta :DDD

Vierailija
17/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap voisitko vastata sinulle esitettyihin kysymyksiin? Vaikka provo tää tais olla.

Vierailija
18/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnustan ettei lapseni käy joka päivä ulkona, en ymmärrä miksi ihmeessä sinne ulos olisi raahauduttava joka päivä, vain koska sen nyt kuuluu mennä niin, satoi tai paistoi....... Toki ulkoilu on hyvästä, mutta ainakin meidän perheessä sitä tehdään about 3x/viikko nyt talvella, muina päivinä kyläilyjä/kerhoja tai ihan vain kotona rentoa oleskelua.

Nimim. Kesää odotellessa

Vierailija
19/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni 3 lasta ja nuorin naapurin lapsen kanssa saman ikäinen. Koska lähellä ei ole puistoa, niin ulkoillaan taloyhtiön pihalla. Kaikilla sisäänkäynnit pihalle.

Omani ja muutkin tuntemani tuon ikäiset höpöttää omaa kieltään ja tutkailee ympäristöään.

Äitiä ei näy ulkona juuri ollenkaan. Jos näkee esim roskia viemässä, niin hyvä että tervehtii. Ennen jutteli. Näyttää nuhjuiselta ja vaatteet ja hiukset likaiset.

Parin muun naapurin kanssa tuossa juteltiin ettei heillä ole kaikki hyvin.

Ei ole tarkoitus aiheuttaa ongelmia, vaan jos ovat avun tarpeessa, niin saisivat lasun kautta avun. Miksi täällä pelätään niin paljon lasua?

Ap joka painuu nyt nukkumaan.

Vierailija
20/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sä olet sairas akka! Pistää vihaksi sun kaltaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän