Kuka näytteli Madventuresissa sitä Riku Rantalaa?
Kommentit (29)
Peter Franzen.
Ihana oli se alastonkohtaus, nam!
Tunnaa tais näytellä Juho Milonoff. Ainakin oli ihan saman näköinen.
Uproja ootte. Aki Hirviniemi sitä näytteli. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Uproja ootte. Aki Hirviniemi sitä näytteli. Huoh.
Noniin meni tämäkin maailman paras vitsi pilalle, kun en osaa edes kirjoittaa.
Oliko se Mikko Kivinen, joka näytteli Arman Alizadia siinä Armanista kertovassa ohjelmassa?
Siinä versiossa jonka minä olen nähnyt Rantalana oli Samuli Edelmann ja Tunnaa esitti Juho Milonoff. Hyvä sarja oli ja hyvät näyttelijät, pääsihän Edelmann siihen mission impossibleenkin.
Terveisin Naispelko22
Sori mutta kyllä se oli Nordinin Reino.
Eikä ollu mikään näistä, se oli tietenkin REINO NORDIN.
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta kyllä se oli Nordinin Reino.
Onneks täällä nyt sentään joku muukin tiesi!
11
Ei voinu olla Reino! Reino Nordin on tangoprinssi!
Naispelko22 kirjoitti:
Siinä versiossa jonka minä olen nähnyt Rantalana oli Samuli Edelmann ja Tunnaa esitti Juho Milonoff. Hyvä sarja oli ja hyvät näyttelijät, pääsihän Edelmann siihen mission impossibleenkin.
Terveisin Naispelko22
Niin no tää versio onkin sitä uudempaa tuotantoa joka uppoaa nykynuorisoon.
Se aito ja alkuperäinen on kuitenkin klassikko, eikä sitä mikään voita. Siinähän Rantalaa esitti Tauno Palo ja Tunnaa puolestaan Lasse Pöysti.
No mut kuka esitti sitä Reino Nordinia Iholla-sarjassa?
Roope Salminen tietysti. Eihän nykyään tehdä enää ohjelmia, joissa hän ei ole mukana.
Kuulemma sellanen tuore kasvo kuin Roope Salminen esittää häntä uusintaversiossa. Aku Hirviniemi on tietenkin Tuomas ja Antti Holma kävi koekuvauksissa kiven rooliin, mutta oli liian homomainen siihen, joten hän päättikin muuttaa pois Suomesta Brittein saarille.
Vierailija kirjoitti:
Naispelko22 kirjoitti:
Terveisin Naispelko22
Niin no tää versio onkin sitä uudempaa tuotantoa joka uppoaa nykynuorisoon.
Se aito ja alkuperäinen on kuitenkin klassikko, eikä sitä mikään voita. Siinähän Rantalaa esitti Tauno Palo ja Tunnaa puolestaan Lasse Pöysti.
Se oli kyllä eri hyvä pätkä!
Vierailija kirjoitti:
Se oli Jasper Pääkkönen.
Vierailija kirjoitti:
Laura Birn
Ridhard Gere.