Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisilla ei ole realistista kuvaa miehistä?

Vierailija
21.03.2016 |

Miksi naiset ei tykkää läskeistä, karvaisista ja pienimunaisista miehistä? Ei kaikki miehet ole mitään kehonrakentajia 20cm munalla.

Miksi naisilla ei ole realistista kuvaa miehistä? Mä oon neitsyt vieläkin kun kukaan nainen ei oo halunnu seurustella ja mä oon aika loukkaantunut.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mielestäni realistinen kuva miehistä, siis siinä mielessä, että olen saanut mitä olen halunnut. Sitä, mitä minä mieheltä haluan, ap et edes maininnut viestissäsi.

Vierailija
2/14 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä on, kenellä ei ole, asia tuskin on sinun huolesi. Sinun huolesi on korviesi välissä, joten hoida se asia ensin kuntoon ja ala sen jälkeen vasta etsimään itsellesi naista. Yksi nainen lienee riittää, joten kaikista naisista sinun ei tarvitse stressata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska iso muna tuntuu paremmalta kuin pieni, karvat on turn off samaten läskit.

Kaikkein paras on pitkä, kaunis, hoikka, jäntevä ja isomunainen nörtti.

Vierailija
4/14 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isomunaisen naisen etsinnät jatkuvat...

Vierailija
5/14 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas karvat ei haittaa mutta läskeys on kyllä ihan totaalinen turn off. Ja kaljuus.

Vierailija
6/14 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua taas karvat ei haittaa mutta läskeys on kyllä ihan totaalinen turn off. Ja kaljuus.

Mua taas haittaa karvat, mutta läskeys ja pienimunaisuus välttämättä ei.

En mä kyllä mitenkään usko, että suuri osa naisista kuvittelee suurimman osan miehistä olevan isomunaisia kehonrakentajia. Eihän se ole mahdollista jos ikinä pistää nokkaansa ulos. 

Vierailija
7/14 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo Prismassa hiihtäviä 40+ miehiä niin ei voi todeta kun että jollekin ne läskit ja karvaiset miehet ovat kelvanneet. Pienimunaisuudesta en tiedä, mut niin moni raahaa kiljuvia lapsia mukanaan että jotain sillä munallakin on tehty. 

Vierailija
8/14 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On paljon kauniita miehiä. Itse en komeista välitä, vaan kauniit miehet ovat enemmän mun makuun. Tosin et sä varmaan aspergerina ymmärrä.

Vierailija
9/14 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On paljon kauniita miehiä. Itse en komeista välitä, vaan kauniit miehet ovat enemmän mun makuun. Tosin et sä varmaan aspergerina ymmärrä.

Vierailija
10/14 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa listassa haittaa ainoastaan karvat, mutta nekin voinee ajella (edellytetäänhän tätä naiseltakin). Läskeys haittaa vain jos se oikeasti haittaa normaalia elämää, pieni ylipaino ei merkkaa mitään. Kaljuus, pienimunaisuus yms, noh, eihän näille kukaan mitään mahda.

Mieluummin joku ulkoisesti vähän epätäydellinen mies, niin ei tarvitse omia heikkouksiaan niin häpeillä. Olen kerran seurustellut oikean adoniksen kanssa ja oli kauheaa olla koko ajan niin tietoinen omista puutteistaan, en ikinä uskaltanut esim. näyttäytyä hänelle meikittä. Eivät nämä ulkonäköpaineet pelkästään miesten puolella ole, on meillä naisillakin eriparisia rintoja ja muita mukavia ;)

Vierailija
11/14 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä hätiä mitiä kun mäki Penis enlargement foorumin avulla treenaan itelleni neljä senttiä lisää. Samalla treenaan myös läskit helvettiin. Mun tuurilla siihen mennessä mies ihanteet on muuttunu päinvastaseen suuntaan kyl.

Vierailija
12/14 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. Minulla on itseäni hieman lyhyempi, ihan normaali munainen, salilla käymätön sankari koodari. Nämä vertailuna sinun listaasi, tässä omani: mieheni on älykäs, sosiaalinen, hauska ja kunnianhimoinen. Hän on tasa-arvoinen kumppani ja hyvä isä. Voitko sanoa itsestäsi samaa?

Saattaa olla, että on jotain muutakin naisten parinvalintaan vaikuttavia asioita, kuin ulkonäkö☺

Vierailija
13/14 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon rakastunut läskiin pienimunaiseen mieheen, joka ei halua parisuhteeseen kanssani. Kyseinen mies oli vielä läskimpi ennen ja tyttöystävä hänellä on kertoman mukaan ollut jo 16-vuotiaana.

Vierailija
14/14 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuuden taju ja mieltymykset eivät ole yhteismitallisia käsitteitä.