Ikinuoria julkkiksia
Mette Mannonen näyttää kolmekymppiseltä, vaikka hän on jo 43-vuotias.
Tuleeko teille mieleen lisää tällaisia ikinuoria julkkiksia?
Kommentit (115)
Näyttelijä Ralph Macchio, tässä kuvassa 53-vuotiaana: http://media3.s-nbcnews.com/i/newscms/2015_10/441731/2d274907934188-ral…
jethrosta ei millään uskoisi, että 40 tulee mittariin. Muita nuorekkaita ovat Kalervo kummola, Hjallis ja mika pohjonen.
Mun mies on aivan liian hyvä arvioimaan ihmisten ikiä, muutaman vuoden tarkkuudella osui kaikkiin, jotka kysyin. :-o
Vierailija kirjoitti:
Jennifer Aniston ja Cameron Diaz! En tiiä onko jotain toimenpiteitä tehty vaiko eikö mutta kuitenkin.Molemmilla kropat mielettömässä kunnossa! Aniston näyttää oikeasti samalta ku frendien ekassa tuotantokaudessa :'D no ei ehkä ihan mutta melkeen. Niissä ei vuodet tosiaankaan näy.. oiskohan se lapsettomuuden ansiota kun molemmathan ovat veloja.. :)
Onko Jennifer Aniston vapaaehtoisesti lapseton? Olen ymmärtänyt, että haluaisi lapsia, mutta ei ole löytänyt sopivaa miestä ja muistaakseni jossain kertoi, että haluaisi kyllä perheen.
Vierailija kirjoitti:
jethrosta ei millään uskoisi, että 40 tulee mittariin. Muita nuorekkaita ovat Kalervo kummola, Hjallis ja mika pohjonen.
Hjallis ja Kummola.😂😂😂 Molemmat näyttävät ikäistään vanhemmalta.
Cheek (Jare Tiihonen), 34-vuotias, mutta menisi paljon nuoremmasta.
Kimi Räikkönen, 36, on aina näyttänyt ikäistään nuoremmalta.
Olin pari kuukautta sitten tavattoman kipeä, jouduin soittamaan ambulanssin; ennen sairaalaan vientiä kirjailivat tietojani. Henkilötunnusta kysyessään katselivat ensihoitajat toisiaan, mietin puhunkohan jo sekavia. Kysyivät taas, vastasin, ja taas katseet vaihtuvat. Kysyin, että puhunko sekavia, mielestäni sanon oikein, mutta kun ette usko. Kysyivät onko hlökorttia laukustani, joka oli vieressäni, sanoin juu, ja sitten oli nuorukaisten pakko uskoa. Myöhemmin, kun vein kiitospullat heille, sanoivat, että ajattelivat minun sekoilevan. Olen 60 vuotias, luulivat 15 vuotta nuoremmaksi. Olin karmeassa kunnos, kuumeinen ja oksentanut pari päivää, siis en todella hehkeimmilläni. Eikä ollut ensimmäinen kerta, kun iästäni on keskusteltu, hyvässä mielessä.
Olen saanu hyvät geenit, kiitos äitini ja isäni, ja minulla on ollut hyvä ja onnellinen elämä. Tähän saakka!
😊
Teemu Selänne täyttää kesällä 46, mutta on paljon nuorekkaampi ja poikamaisempi. Ei myöskään yhtään ukkoutunut.
Matti Vanhanen on 61, menisi 45-50 v. Kasvot ihmeen sileät. Heikki Lampela on ikäisekseen hyvännäköinen.
Tälle pitäisi oma ketju perustaa, mutta Me Naiset lehdessä oli kuva Aino-Kaisa Saarisesta kaksoissiskonsa kanssa, molemmat näyttivät 50 v.
Matti ja Teppo sekä Ilkka Kanerva, kaikki seitsemänkymppisiä jotka vaikuttavat viisikymppisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hjallis ja Kummola.😂😂😂 Molemmat näyttävät ikäistään vanhemmalta.
Hjallis ja Kummola näyttivät 20 vuotta sitten samalta kuin nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Matti Vanhanen on 61, menisi 45-50 v. Kasvot ihmeen sileät.
Noin siinä käy kun ei eläissään maista viinaa eikä tupakkaa.
Tiina Lymi on hyvin säilynyt!
Ikäistään vanhemmalta näytti Eini ja Anitra Ahtola. Näen työn puolesta julkkiksia melko usein;)
Laura Närhen naapurintyttömäinen olemus on säilynyt, vaikka hän on 38-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti Vanhanen on 61, menisi 45-50 v. Kasvot ihmeen sileät.
Noin siinä käy kun ei eläissään maista viinaa eikä tupakkaa.
mutta yh-mammat kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennifer Aniston ja Cameron Diaz! En tiiä onko jotain toimenpiteitä tehty vaiko eikö mutta kuitenkin.Molemmilla kropat mielettömässä kunnossa! Aniston näyttää oikeasti samalta ku frendien ekassa tuotantokaudessa :'D no ei ehkä ihan mutta melkeen. Niissä ei vuodet tosiaankaan näy.. oiskohan se lapsettomuuden ansiota kun molemmathan ovat veloja.. :)
Onko Jennifer Aniston vapaaehtoisesti lapseton? Olen ymmärtänyt, että haluaisi lapsia, mutta ei ole löytänyt sopivaa miestä ja muistaakseni jossain kertoi, että haluaisi kyllä perheen.
Brad Pitt lähti menemään kun Aniston ei halunnut lapsia, ei siis ole perhettä edes halunnut. Myös Cameron kertoi avoimesti ettei halua lapsia ja on nimenomaan vapaaehtoisesti lapseton ja onnellinen niin. Hyvä vaan! Vela roolimalleja :) kaikkien ei missään nimessä pidä lisääntyä. Eikös muuten Sandra Bullock ole myös lapseton?
Jasper Pääkkönen