Ikinuoria julkkiksia
Mette Mannonen näyttää kolmekymppiseltä, vaikka hän on jo 43-vuotias.
Tuleeko teille mieleen lisää tällaisia ikinuoria julkkiksia?
Kommentit (115)
Helsingin kaupunginvaltuutettu, entinen kansanedustaja Nanna Johanna Sumuvuori näyttää parikymppiseltä, mutta on 39-vuotias.
BAI LING! 50-v ja näyttää n. 30+ vuodesta toiseen
Stacey Dash on 49-vuotias, mutta näyttää 20 vuotta nuoremmalta.
Jennifer Aniston ja Cameron Diaz! En tiiä onko jotain toimenpiteitä tehty vaiko eikö mutta kuitenkin.Molemmilla kropat mielettömässä kunnossa! Aniston näyttää oikeasti samalta ku frendien ekassa tuotantokaudessa :'D no ei ehkä ihan mutta melkeen. Niissä ei vuodet tosiaankaan näy.. oiskohan se lapsettomuuden ansiota kun molemmathan ovat veloja.. :)
Kirsi Ylijoki on harvinaisen tyttömäinen 46-vuotiaaksi.
Ei ole julkkis mut pakko mainita tää! Naisgyne kenellä tänään kävin, siis näytti suunnilleen minun ikäiseltä (24v). Oli pakko kysyä onko hän vastavalmistunut, kun niin nuori on.. ja kuitenkin lääkikseen yleensä kestää hetki päästä. Noh, hän olikin jo yli 4-kymppinen, voi ei! :D miten voikaan ihminen näyttää melkein puolet ikäistään nuoremmalta.. ei voi käsittää! Onneksi otti asian tietysti kohteliaisuutena, mua vähän hävetti vaikka mitä nyt turhia... oli muuten elämäni parhain gynekäynti, heitettiin läppää siinä samalla kun mä makaan jalat haaralla ja toinen tutkii römpsääni :'D
Mette Mannonen on kyllä älyttömän nuoren näköinen! Hänkin lapseton. Lapsettomuus taitaa nuorentaa!
Marisa Tomei on nuorekas ja nätti ja vieläpä poikkeuksellisen söpö 51-vuotiaaksi:
Olin tulossa sanomaan Aniston ja Mette Mannonen mutta täällähän ne tietysti olikin jo mainittuna :D
Vierailija kirjoitti:
Mette Mannonen näyttää kolmekymppiseltä, vaikka hän on jo 43-vuotias.
Tuleeko teille mieleen lisää tällaisia ikinuoria julkkiksia?
Mette on nuorekas, mutta ei kaunis.
Helppo elämä pitää nuoren näköisenä. Stressi vanhentaa. Hyvät geenit myös pitävät nuoren näköisenä.
Vierailija kirjoitti:
Demi Moore
Demi rassukka ei ole luomu, säälittävä on hän.
Kylie Minoque