Tunnusta lempparieineksesi
Itse yksi ehdottomista suosikeistani on Knorrin Hollandaise-kastike, sitten on Rainbown ruokaisat pannukasvikset (mikäli pakasteet lasketaan), ja Pågenin sitruuna Cremetäyte muffinsit.
Kommentit (52)
Muistaakseni HK:n lohikiusaus, yllättävän kotitekoisen makuista. Myös Kitchen Joyn chicken curry thai cube (?) pakastealtaasta on hyvää ollakseen einestä.
Se pakasteessa oleva punajuurigratiini, jonka täsmällistä nimeä ja valmistajaa en nyt kyllä muista
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni HK:n lohikiusaus, yllättävän kotitekoisen makuista. Myös Kitchen Joyn chicken curry thai cube (?) pakastealtaasta on hyvää ollakseen einestä.
Nää myös mun einessuosikit. Lisäksi maistuu myös punaattikeitto
Finduksen Kullanrapeat kalafileet <3
Paketti menisi pelkiltään ihan kevyesti :D
Napolinpata valmispussi. Lisätään vain jauheliha tai mitä lhaa ai korviketta nyt haluaakaan
Vierailija kirjoitti:
Findus ateria jossa falafeljä ja kasviksia, pakastealtaasta .
Oi se on hyvää! Ja täyttävää :)
Vierailija kirjoitti:
Lidlin perunasosejauhe <3
Oletko maistanut nyt, kun koostumusta on muutettu? En itse ole, mutta täällä on muutamassa ketjussa sitä valiteltu.
Vierailija kirjoitti:
Kokkikartanon feta-kasviskiusaus, nam!
Tuo on muuten hyvää.
Kokkikartanon lihapullat on pala taivasta
Thai cube Panang curry chicken pakastealtaasta ja maistuu aina taivaalliselta!
Vierailija kirjoitti:
Lidlin perunasosejauhe <3
Olen av-mammoilta saanut tietooni, että ne on jotenkin muuttaneet sitä, ja ettei ole enää yhtä hyvää. En ole vielä testannut itse.
Maksalaatikko rusinoilla, Pirkan thaicube- kopiot ja mozzarellatikut.
Kokkikartanon lihapullat ja lohikeitto on jo täällä mainittukin, ääni niille! Lisäksi pakastepinaattikeitto on vaan niiiiin hyväää... sekä Saarioisen että se S-ryhmän oma merkki.
Vierailija kirjoitti:
Thai cube Panang curry chicken pakastealtaasta ja maistuu aina taivaalliselta!
Tätä juuri tarkoitin, nimi meni hiukan väärin! T: 22
Saarioisten pinaattikeitto.
Lieksalainen pasha pikku pakkauksessa.
Mämmi.
Kokkikartanon lihapullat ja esim. Rainbown ja apetitin pakastepinaattikeitot <3
Poppikset, kariniemen kanapallerot, kaikki maut on hyviä, myös lidlin kananuggetit ne pakastetut pahviloorassa tietysti fileestä valmistetut, lidlin pariisin perunat pakasteesta ranskan viikolla.
- Pirkan kananugetit (pakaste)
- Saarioisten lasagne
- Papa Dennis pizzat, etenkin bolognese-salami
- Rainbow kasvissosekeitto
- Pågenin sitruunatäytemuffinssit