Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan keskeytetty yhdyntä toiminut?

Vierailija
21.03.2016 |

Jos käytätte keskeytettyä yhdyntää, niin kuinka se on teillä toiminut, ettette ole tulleet raskaaksi?

Jos taas olette tulleet raskaaksi keskeytetystä, niin kuinka kauan ennätitte sitä käyttää?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa minuakin

Vierailija
2/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toiminut 10 vuotta. Olen tullut raskaaksi heti kun on keskeytykset lopetettu ja haluttu saada vauva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittehän, että suuri osa miehistä erittää toimivia siittiöitä ihan yhdynnän ensihetkistä asti. Heidän kanssaan ei toimi ollenkaan.

Vierailija
4/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimi nelisen vuotta. Sen jälkeen kerrasta raskaaksi, tositarkoituksella.

Vierailija
5/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta viidessa vuodessa ja sitten sain sterilisaation.

Kumeista allergiaa ja pillereistä päänsärkyä.

Vierailija
6/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta. Ja toimii edelleen.

Vierailija
7/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 vuotta toimi kunnes olin raskaana. Mutta tiedossa oli, että näin luultavasti jossain vaiheessa käy ja vauvaa jo toivottiinkin. Seuraavana edessä sterilisaatio.

Vierailija
8/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä parisuhteessa toimi neljä vuotta, hoidon kanssa puolisen vuotta ja pari kertaa yhden illan jutussa. Raskaaksi tulin samantien kun asia oli ajankohtainen.

Vierailija
9/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta jo vuoden toiminut. Lasken ovulaation ja muutama päivä ennen ovulaatiota ja pari päivää ovulaation jälkeen mennään keskeytetyllä. Tosin ainahan ei voi olla 100% varma ovulaatiosta. En testaile, vaan lasken ovulaatiolaskurilla ( mulla todella tasainen kierto, mutta kyllä se 1-2 kertaa vuodessa voi heittää muutamalla päivällä) ja myös oireita tarkkailen. Muina aikoina yhdyntä loppuun asti sisälle laueten.

Vierailija
10/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä yleensä sen kaksi minuuttia. :(

Vierailija
11/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden. Sen jälkeen tarkoituksella raskaaksi. Sitten taas lähes vuoden, ja tarkoituksella raskaaksi. Nyt toinen lapsi on 11 kk, ja keskeytetty yhdyntä taas "ehkäisynä". Ja siis tietenkään emme tähän 100% luota, ja kolmas lapsi tulee jos on tullakseen.

Vierailija
12/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toiminut. Homma meni reisille :-(.

Vierailija
13/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtainen kokemus toiselta ei yhtään kerro miten toimii sinun kohdallasi. Miksi haette henkilökohtaisia kokemuksia kun netistä löytyy ihan tutkimustietoakin??? Googleen sanat keskeytetty yhdyntä ehkäisyteho niin heti löytyy.

Tämä ilmiö näyttää olevan perin yleinen. Tässä hyvä kirjoitus aiheesta "henkilökohtainen kokemus" vastaan tutkimustieto:

http://www.uusisuomi.fi/terveys/181566-mina-ja-mielipiteeni

Vierailija
14/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On toiminut 10 vuotta. Olen tullut raskaaksi heti kun on keskeytykset lopetettu ja haluttu saada vauva.

OT, mutta millä te saatte miehenne suostumaan tuohon noin pitkäksi aikaa? Jätetään paras kohta seksistä pois? No kukin tyylillään.

Vierailija
15/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OT, mutta millä te saatte miehenne suostumaan tuohon noin pitkäksi aikaa? Jätetään paras kohta seksistä pois? No kukin tyylillään.

Ehkä joidenkin mielestä kondomin kanssa vielä huonompi. Ja tiedoksi, että jotkut naiset eivät pysty käyttämään mitään hormonaalista ehkäisyä (kuten esim. minä).

Vierailija
16/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas sellainen kuva et tää ois usein nimenomaan miehen tahto...

Vierailija
17/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan, kun pallit eivät pahasti jomota ja sinerrä.

Vierailija
18/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta ja edelleen näin mennään..

Vierailija
19/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toiminut vuosikausia, en edes muista enää, myös kumppanin vaihduttua. Enkä kärsi lapsettomuudesta.

Vierailija
20/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mulla valuu jo näpertelystä ja peniksen pää saattaa olla kauttaultaan "luonnonliukasteen" kyllästämä. Yhdynnän aikana, jos lopetan lykkimisen etten laukeisi saatan tuntea kuinka siemen virtaa putkissa ja tällöin nainen saa jo osansa siitä. Itse en lähtisi kokeilemaan siis.

- M30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi