Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkuu ja solvaa jatkuvasti!

Vierailija
20.03.2016 |

Äsken olin taas s*atanan kanttura, tuntisitten olin v*tun kusiaivo ja monta kertaa tänään olen saanut kuulla olevani p*skakasa, kusihousu ym. Onneksi ei ole tullut pariin päivään potkuja tai tönimisiä. Mies on uhannut heitellä tavaroilla, korottaa ääntä ja nostaa käden nyrkissä lyödäkseen, jotta saa tahtonsa lävitse.

Jos on joku epäkohta, esim. joku tavara pudonnut lattialle ja siitä tullut sotku, jonka mies huomaa, niin hän alkaa rähjätä, että "tuu siivoamaan!!!". Jos hän hukkaa avaimensa (yleensä hänellä on pari kertaa päivässä joku juttu kateissa ja se on raivarin paikka), niin hän huutaa, että "tuu nyt auttamaan, s*atanan laiska lehmä!!". Mies itse vain puhuu laihdutuksesta ja kaloreista (olen itse häntä hoikempi) ja ihailee peilikuvaansa sekä pelaa pleikkaria.

Olemme asuneet yhdessä reilut neljä vuotta ja siitä avioituneina 3,5 vuotta. Mikä olisi analyysinne tilanteesta, arvoisat av-mammat ja av-isukit?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis noissa sotkujen siivoamisissa on se jännä juttu, että mies itse ei siivoa, mutta rähjää ja nalkuttaa minulle useitakin kertoja. Jos en heti mene auttamaan tai siivoamaan, niin mies monesti tekee sellaisen tempun, että heittelee tavarat ympäriinsä lattialle siten, että sotku on noin kymmenkertainen alkuperäiseen ongelmaan verrattuna.

Vierailija
2/45 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analyysi tilanteesta? :D Tuskin ihan noin aivokuollut olet, tiedät tilanteesi hyvin itsekin.

Turvakotiin mars, pahoinpitelysyyte ja kengänkuva perseeseen miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyllä entinen mies

Vierailija
4/45 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analyysi? Hommaa itsetunto ja jätä tuo mies. 

Vierailija
5/45 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun toisen arvostus parisuhteesta katoaa, mitä jää jäljelle?

Vierailija
6/45 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakene ja palkkaa juristi.

Vierailija
7/45 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssp

Vierailija
8/45 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kerron asiasta kavereille tai vaikka äidilleni, niin he vain ehdottavat eroamista asap. Alan toisaalta olla turtunut niihin haukkumisiin ja yleensä sanon, että "niin oonkin vanha ja ruma kanttura - mitä sitten?". Tai saatan myös kysyä perusteluja siihin, miksi hän sanoo niin. En jotenkin halua mennä sellaiseen, että haukkuisin takaisin, kun se on jotenkin niin vastenmielistä ja ihmisarvoa loukkaavaa juttua. Ja tosiaan en tajua, miksi mies ulkoistaa kaikki kotityöt minulle? Hänellä on oma makuuhuoneensa, jossa nukkuu ja jossa hänellä on vaatekaappinsa, niin suihkusta tullessaan hän huutaa, että "no niin, hae mulle alushousut ja -paita!", vaikka tasan tietää, missä niitä on. Hitsit, en vain jaksa tällaista. :S

Vierailija
9/45 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analyysini tilanteesta on se, että tänne tehtaillaan joka päivä täysin samansisältöisiä ,

LUOKATTOMIA miesvihaprovoja. Mutta palstamammat aina jaksavat lähteä näihin mukaan.

Jaxuhalit, turvakoti, rikosilmoitus, jätä se sika, mistä te löydätte näitä helmiä, onko lapsia,

mene sukulaisille, poliisiasia , kuvauta vammasi ja äänitä puhelut.

Tässä vakiolitania, nyt ei tarvitse muiden mammojen enää jeesustella tähänkään provoon.

Vierailija
10/45 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskos aika nostaa kytkintä, vielä ku kerkiät.

Vierailija
11/45 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi sun mies kilttimies vai jännämies?

Vierailija
12/45 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva ex -matskua. Tai oikeastaan pitäisi olla jo futuurit poissa tuossa vaiheessa.

Vierailija
13/45 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sä oot sen kanssa aina vaan. Muistutapa meitä taas kerran että mikä se syy olikaan?

Vierailija
14/45 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos kerron asiasta kavereille tai vaikka äidilleni, niin he vain ehdottavat eroamista asap. Alan toisaalta olla turtunut niihin haukkumisiin ja yleensä sanon, että "niin oonkin vanha ja ruma kanttura - mitä sitten?". Tai saatan myös kysyä perusteluja siihin, miksi hän sanoo niin. En jotenkin halua mennä sellaiseen, että haukkuisin takaisin, kun se on jotenkin niin vastenmielistä ja ihmisarvoa loukkaavaa juttua. Ja tosiaan en tajua, miksi mies ulkoistaa kaikki kotityöt minulle? Hänellä on oma makuuhuoneensa, jossa nukkuu ja jossa hänellä on vaatekaappinsa, niin suihkusta tullessaan hän huutaa, että "no niin, hae mulle alushousut ja -paita!", vaikka tasan tietää, missä niitä on. Hitsit, en vain jaksa tällaista. :S

Kaverit ja äiti on oikeassa.

Vierailija
15/45 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaamea kosto se mies.

Vierailija
16/45 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analyysini on, etten usko, koska eihän kukaan itsenäinen ja tasavertainen suomalainen nainen ole vapaaehtoisesti tuollaisen miehen kanssa. Pakkoavioliitto?

Vierailija
17/45 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa pleikkaria?:D ai taas tämmönen teinidraama

Vierailija
18/45 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä sitä täällä kyselet? Aika aivotonta ja saamatonta, jos ei tuosta tilanteesta osaa lähteä! Jos et lähde, niin kärsit.

Vierailija
19/45 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein alan uskoa tuota miesvihajankkaajaa, sillä tuntuu mahdottomalta, että kukaan kuuntelisi ja katselisi yhtä kertaa enempää tuollaista miestä.

Vierailija
20/45 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein alan uskoa tuota miesvihajankkaajaa, sillä tuntuu mahdottomalta, että kukaan kuuntelisi ja katselisi yhtä kertaa enempää tuollaista miestä.

Siis tämä on totta, enkä vihaa miehiä lainkaan (noh, ehkä tuota aviomiestäni usein, mutta en vihaa miehiä kategorisesti). Ja mun mieheni on paljon törkeämpi kuin olen tässä kuvaillut, mutta nyt teki mieli pureutua tähän solvaamisjuttuun, kun ihan oikeasti ihmettelen, miksi joku ihminem käyttäytyisi siten. Mies itse sanoo, että olen niin "hankala ja rasittava p*skahousu", mutta ei perustele tarkemmin. No se mun hankaluun voi tulla siitä, kun mun mielestä mies voisi käyttäytyä vähän fiksummin kaiken kaikkiaan.

Äsken menin suihkuun ja mies näki mut alasti, niin hän tuli kyyryssä pällistelemään mua siihen ja vain tuijotti hetken. Hetken päästä hän sanoi, että "mites toi sun maha, kun se näyttää niin oudolta - aiotko tehdä sille jotakin, kun meidän pitäisi tehdä se lapsi". Mä olin ihan että wtf. Siis olen hoikka, mutta mulle tehtiin taannoin leikkaus, josta on pieni arpi vatsassa ja miehen mielestä se on jotenkin todella vastenmielinen ja ällö ja hän huomauttaa siitä jok'ikinen kerta, kun näkee sen. Olen alkanut epäillä, että mun miehellä on joku syndrooma tai kehitysvaurio sen lisäksi, että hänellä (oikeasti!) saattaa olla persoonallisuushäiriö. Hän käyttäytyy niin pirun oudosti, vaikka olen häneen jo kovin tottunutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä