Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä luulette, kauanko pitkät hiukset ovat vielä muotia?

Vierailija
20.03.2016 |

Eihän se ole kuin ajan kysymys, kun muoti taas muuttuu, ja yhtäkkiä kaikilla on erilainen tukka ja se on naisellisempi ja parempi kuin mikään ennen, varsinkin parempi kuin ne pitkät hiukset.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole kuin ajan kysymys, kun muoti taas muuttuu, ja yhtäkkiä kaikilla on erilainen tukka ja se on naisellisempi ja parempi kuin mikään ennen, varsinkin parempi kuin ne pitkät hiukset.

USAssa alkaa kaikilla olla vain max. olkapaille ulottuva tukka, siis muotitietoisilla.

Vierailija
2/12 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itselläni ei muoti vaikuta valintoihin, pitkää tukkaa suosin myös jatkossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aloittajalla hiukset kasva vai miksi pitkät hiukset niin ärsyttää..? Itse en kyllä ajatellut omastani luopua koskaan, tai ehkä sitten jos joskus menetän käsistäni toimintakyvyn, etten voi hiuksiani itse pestä tai harjata. Sitä ennen annan letin liehua. Niin ja ikää kohta 40, pitkät hiukset olleet yläasteelta asti.

Vierailija
4/12 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset ovat olleet muotia läpi maailmanhistorian. Myös miehillä. Tyyli miten hiukset laitetaan toki muuttuu.

Vierailija
5/12 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietää oman tyylin (sen mikä sopii itselle parhaiten) ei ole mitään merkitystä sillä "mikä on muotia" hiuksissa.

Uskon kyllä että feikki hiukset alkavat kokoa inflaation, sillä sellainen "Tuksu-look" ei oikein ole tyylikäs. Yhä useampi nuori pukeutuu ja muutenkin laittaa itsensä hyvin siististi, vaikka olisi esim. tekokynsiä tai muita ne ovat hillityt jne. Uskon että hiuksissa sama; pitää olla (tai ainakin näyttää) aidolta.

Vierailija
6/12 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion mennä hautaan asti pitkillä kutreilla, ihan yks hailee onko muotia vai ei :) Toki jos omaisin ohuen liirutukan niin varmaan joutuisin tyytymään polkkaan.

Vierailija
7/12 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset ovat klassiset samalla tavalla kuin esim. farkut tai kauluspaita. En usko että poistuvat "muodista" koskaan.

Vierailija
8/12 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö mitä? pitkäpolkkahan on ollut viimeset 5 vuotta kovinta huutoa XD

ite pidän just niiku huvittaa. jakaus vaihtuu muodin mukaan. 

Vierailija
9/12 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PItkät hiukset, siis naisella, ovat aina muodissa.

Minä en aio koskaan leikata lyhyttä tukkaa. Pitkät hiukset ovat osa naisellisuuttani.

Vierailija
10/12 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö aloittajalla hiukset kasva vai miksi pitkät hiukset niin ärsyttää..? Itse en kyllä ajatellut omastani luopua koskaan, tai ehkä sitten jos joskus menetän käsistäni toimintakyvyn, etten voi hiuksiani itse pestä tai harjata. Sitä ennen annan letin liehua. Niin ja ikää kohta 40, pitkät hiukset olleet yläasteelta asti.

Kunhan naurattaa naisten muodin perässä juokseminen ja selittely mikä muodin seuraamisen välttämättömyyteen liittyy.

Vierailija
11/12 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset on olleet muodissa ihmiskunnan alusta asti.

Vierailija
12/12 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan pitkää, paksua tukkaani. Mua ei todellakaan kiinnosta, tuleeko joku pitämään pitkiä hiuksiani "epämuodikkaina" tai tyylittöminä. Pääasia on, että mä itse tykkään niistä. Suosittelen samaa muille, oli sitten kyse polkkatukasta, pitkistä kutreista, siilikampauksesta tai vaikka irokeesista.