Vieläkö käytätte toppatakkia?
Kommentit (13)
Meillä oli -7 aamulla kun lähdin lenkille eli kyllä käytän.
Vielä. Kaksi astetta pakkasta, hyytävä pohjoistuuli.
Olen yleensä pitänyt tapanani pukeutua sään, en almanakan mukaan. Viime viikko oli niin lämmin ettei toppatakkia tarvittu.
Käytän. Olen raskaana ja maha niin iso että tuo talvitakki kokoa xl ainoa joka mahtuu tällä hetkellä päälle. En halua muutaman viikon takia ostaa uutta takkia joten tolla toppiksella mennään loppuun asti.
No en... pukeudn aina vuodenajan mukaan, en säätilan. Ja kun olen siirtynyt vaikka shortseihin, niin en niistä luovu, vaikka tulisi räntää.
Sama toisinpäin. Kun olen talvivaatteisiin siirtynyt, niin niissä sitten hikoilen, vaikka menisi plussa puolelle roimasti.
Tiedän, että olen omituinen.
Toppatakit olivat muodissa 1970-luvulla. En käytä enää.
Vierailija kirjoitti:
Toppatakit olivat muodissa 1970-luvulla. En käytä enää.
Mitä nykyään kuuluu käyttää? Jos joutuu ulkoilemaan esim. kolmisen tuntia päivässä.
Nykyäänhän monet käyttävät kesälläkin kevytuntuvatakkeja, miksei sitten nyt, kun tuuli käy luihin ja ytimiin.
Kyllä käytän. Vaikka aurinko paistaa niin ei se sitä tarkoita että ulkona tarkenee puolialasti huidella niinkuin jotkut tuntuvat kuvittelevan. Yksi päivä näin tytön joka pyöräili t-paidassa :D Joo on nytkin ihan nätti keli mutta kylmä silti.
Ihan untsikan kaivoin uudestaan esille. Ehkä ens viikolla jo pärjää toppatakilla.
Kävin pyörällä kaupassa, toppatakki päällä ja meinasin jäätyä. Luulin että on lämpimämpi, kun lasitetulla parvekkeella oli 10 astetta.
Eilen näin miehen, joka ulkoilutti koiraa shortsit jalassa. Jotenkin koominen näky.
En ole käyttänyt sen jälkeen, kun tammikuussa -30 asteen pakkaset loppuivat. Enkä käyttänyt sitä ennenkään tänä talvena. Koko tänä talvena käytin siis vain 2 viikkoa sen tammikuun pakkasjakson aikana. Viime talvena ja toissa talvena en lämpimien säiden vuoksi käyttänyt toppatakkia ollenkaan, enkä myöskään varsinaisia talvikenkiä lumen vähyyden ja lämpimän sään vuoksi. Ei vain palele niin kovasti, ellei ole -30 astetta pakkasta että paksuille talvivaatteille tai talvikengille olisi tarvetta.
Vielä käytän.