Mikä pahoissa pojissa kiehtoo
Asiallisia vastauksia. Olisi mahtava jos kertoisitte rehellisesti.
Kommentit (13)
Ne uskaltaa alistaa sängyssä ja on muutenkin dominoivia.
Sinua ne näyttää enemmän kiehtovan ;)
Lopeta nämä keskustelut, sekä omiin keskusteluihisi vastaaminen. Mitä oikein yrität saavuttaa sillä?
Kaikkia naisia niissä ei välttämättä kiehdo mikään ja itse pahuus voidaan määritellä vasta jälkikäteen joissakin tapauksissa. Osa miehistä on seksuaalisesti aggressiivisempia kuin toiset ja osa naisista haluaa miehen, "joka tietää mitä haluaa" ja sen halun kohde pitää olla juuri tämä nainen (sillä hetkellä). Jos miehellä on vähän romanttisemmin suuntautunut ja odottaa naisen tulevan enemmän vastaan, hänelle kertyy paljon vähemmän seksikokemuksia kuin riskejä jatkuvasti ottavalle miehelle.
Osittain pahuus voi myös liittyä siihen miten ns.paha poika jatkaa sitten matkaa seuraavaan kohteeseen ja tässä voi olla osittain kyse miehen tuntemasta halveksunnasta naisen seksuaalisuutta kohtaan, koska pahakin poika ehkä haluaisi asioiden toimivan romanttisesti.
Teinejä kiinnostaa "ihana rebel tyyppi", mutta kyllä aikuisten maailmassa nuo tuppaavat yksin jäämään. Tai saavat kaltaistaan seuraa.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Kaikkia naisia niissä ei välttämättä kiehdo mikään ja itse pahuus voidaan määritellä vasta jälkikäteen joissakin tapauksissa. Osa miehistä on seksuaalisesti aggressiivisempia kuin toiset ja osa naisista haluaa miehen, "joka tietää mitä haluaa" ja sen halun kohde pitää olla juuri tämä nainen (sillä hetkellä). Jos miehellä on vähän romanttisemmin suuntautunut ja odottaa naisen tulevan enemmän vastaan, hänelle kertyy paljon vähemmän seksikokemuksia kuin riskejä jatkuvasti ottavalle miehelle.
Osittain pahuus voi myös liittyä siihen miten ns.paha poika jatkaa sitten matkaa seuraavaan kohteeseen ja tässä voi olla osittain kyse miehen tuntemasta halveksunnasta naisen seksuaalisuutta kohtaan, koska pahakin poika ehkä haluaisi asioiden toimivan romanttisesti.
Kysyn ihan uteliaisuudesta, onko sinulla (koskaan ollut) muita kiinnostuksen kohteita kuin nämä sukupuolten väliset erot? Vaikutat ihan älykkäältä ihmiseltä, harmi kun tuhlaat energiaasi tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Kysyn ihan uteliaisuudesta, onko sinulla (koskaan ollut) muita kiinnostuksen kohteita kuin nämä sukupuolten väliset erot? Vaikutat ihan älykkäältä ihmiseltä, harmi kun tuhlaat energiaasi tuollaiseen.
Eihän mies29:n puheissa ole mitään järkeä. :D
Luulen että erilaiset geenit. Ihminen pyrkii saamaan jälkeläisilleen mahdollisimman täydelliset geenit ihan biologisista syistä tiedostamattaan. Täydelliset geenit tarkoittaa sitä että saa isältä ja äidiltä paljon erilaisia geenejä. Naapurin serkkupojan kanssa voi tulla niin suppeat että lapsesta tulee kehitysvammainen tai sairas.
Mua ainakin kiehtoo varmaan juuri siksi kun tiedän että se että saan hänet yhdeksi illaksi nyt mutta miehellä ei ole aikomustakaan rakastua muhun. Eli toisin sanoan haluan jotain mitä en voi saada. Yks mies, jonka oon "tuntenu" kymmenisen vuotta, tapaamisten välillä vaan saattaa mennä vuosiakin kun asuu kaukana. Aina se johtaa seksiin. Taivaalliseen sellaiseen, mies on dominoiva ja voimakas - "nakkelee" mua ja on ns. raju. Luoja. Mutta ei hän musta muuta halua, tiedän sen. Itse aina vähän tapaamisten jälkeen tunnen ihastusta ja harmittelen mutta sit se unohtuu. Kunnes tapaamme jälleen. Hän seurustelee, mutta kun tapaamme niin se tunne kun hän ei osaa pitää näppejään musta erossa. Se saa mut tuntemaan itseni haluttavaksi ja hyväksi. Ja varmaan monen muunkin naisen, sitä en epäile.
Ei hitto taas.