Muistatko mistä tapahtumista Kauniit ja rohkeat alkoi Suomessa?
Muistelen, että alku oli joskus -91 ehkä. Kaupat tyhjenivät Kaunareiden lähetysaikaan. Katsoin silloin sarjaa jonkun aikaa ja muistan vieläkin alun tapahtumat. :D
Kommentit (136)
Brooke kemistinä keksi rypyttömän kankaan laboratoriossaan, kankaan nimeksi tuli 'Belief''. -Voi helvata, kaikkea mä kans muistan, no sainpahan nyt päteä täällä tällä tärkeällä tiedolla.
Carolinella oli pilkullinen mekko. Muistaako joku muu tämän?
Ja Ridge oli törkymöykky Carolinea kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Brooke kemistinä keksi rypyttömän kankaan laboratoriossaan, kankaan nimeksi tuli 'Belief''. -Voi helvata, kaikkea mä kans muistan, no sainpahan nyt päteä täällä tällä tärkeällä tiedolla.
Mitä lie polyesteriä tuokin ;)))
Vierailija kirjoitti:
Voi hitsi, tuleeko jollekin muullekin vähän nostalgisen haikea olo, kun muistelee näitä?
Älä muuta virka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lie polyesteriä tuokin ;)))
Ei ollut polyesteriä vaan pellavaa. Hieno keksintö, kun oikeassa maailmassa rypistymäyöntä pellavaa ei ole vielä tähän mennessä keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Caroline pahoinpidelty/raiskattu sarjan alkuosassa?
Kyllä, ravintolassa tunkeutui hänen seuraansa Ron Deacon, joka seurasi asunnolle ja raiskasi Carolinen. Oikeudenkäynti oli silloin aikoinaan huippujännää seurattavaa. Ekoja "aikuisten juttuja" joita katsoin telkasta 12 -vuotiaana.
Mun muistikuvan mukaan alkoi ennen Ridgen ja Carolinen häitä, mutta ne tais olla kihloissa ja suunnitteli häitänsä? Caroline oli musta pikkutytöstä ihan älyttömän kaunis! Seurasin vielä kaunareita silloin, kun Tyler tuli kuviin. Mutta 2000-luvulla joskus vahingossa kanavalle kääntäessä on ollut järkyttävää nähdä Tylerin leikelty naama. Hänkin oli alun perin mielestäni kaunis nainen ja leikkelyt ihan turhia.
Sen verran vielä tuosta ap:n alkuperäisestä kysymyksestä, että sarja tosiaan alkoi Suomessa ihan alusta, joka juurikin oli nuo häät. Silloin sarjassa oli myös Margo ja se naamansa polttanut nainen (Beth?).
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Susanna Flannerykin kuoli eli Stepahanie.
Ei kuollut.
Sallyn avustaja Saul papparainen oli kans symppis. Jotenkin muistelen, että nauroin katketakseni, sitä Sallyn synnytysvalmennus kohtausta:) Minne se Sallyn poika muuten katos sarjasta?
Vierailija kirjoitti:
Sallyn avustaja Saul papparainen oli kans symppis. Jotenkin muistelen, että nauroin katketakseni, sitä Sallyn synnytysvalmennus kohtausta:) Minne se Sallyn poika muuten katos sarjasta?
Joo Saul oli ihana! Hän muuten taisi myös oikeasti kuolla? Ja CJ, vitsi kun olin ihastunut siihen circa 1998.
Carolinen ja Ridgen häät meni pommiin, kun tulevaa vävypoikaansa Ridgeä inhoava Bill-isä näytti Carolinelle ennen häitä kuvia Ridgestä sängyssä tuntemattoman naisen kanssa. Caroline pyörtyi alttarilla ja häät peruuntuivat.
Ekan jakson voi katsoa youtubesta vaikka heti! Hae Bold and the beautiful episode 1
90-luvun jaksoissa kaikki häävalmistelutkin olivat niin jänniä, paljon mutkia matkassa ja kesti pitkään ennen kuin alttarille päästiin, jos päästiin. Hopen ja Liamin säädöissä kai yritettiin jotain samaa, mutta mun mielestä niissä ei ollut enää yhtään samaa tunnelmaa kuin vanhoissa jaksoissa ja pareissa.
Susan Flannery ei ole kuollut.