Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa aikakausilehteä, joka innostaa terveelliseen elämäntapaan!

Vierailija
20.03.2016 |

Eli normaali liikuntaa ja ravintoa, tarviin inspiraatiota

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoin kaikkia terveyslehtiä jotka kirjoiittavat Jutta Gustafsbergistä, Martina Aitolehdestä tai Tiina Jylhästä.

Luen mieluummin kirjoituksia oikeista asiantuntijoista.

Vierailija
2/7 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fit, Sport, hyvä Terveys, Voi Hyvin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttujen taso on enimmäkseen aivan onneton. Parasta antia ovat treeniohjeet, joissa kuvat ja selitykset. Terveys ja ravinto -jutuista suurin osa on kiireessä huonosti käännettyjä copy-paste -juttuja jostain tanskalaisista tai saksalaisista lehdistä. "Tutkimustulokset" on jostain amerikkalaisilta nettisivuilta. Henkilköhaastattelut ovat usein ilmaisjakelulehtien tasoa, jossa haastateltava mainostaa omaa bisnestään "laihduin 25 kg karppaamalla XX:n ohjeilla ja juoksin Berliinin maratonin, mutta saavutin kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin ja henkisen tasapainon vasta magneetti/enkeli/kukkaisterapian avulla, josta olen saanut toisen ammatin". 

Vierailija
4/7 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duodecim

Vierailija
5/7 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vee, saman tiedon ja enemmänkin löydät mistä tahansa netistä, aloita vaikka pinterestiä selaamalla...

Vierailija
6/7 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Regina. Suosikki. Nyyrikki. Kyllikki. Tässä muutama mainitakseni, ja mä muuten tiedän. Turha tulla takki auki sun aukomaan mulle.

Vierailija
7/7 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on kaikki semmosta korviketoimintaa joilla viivyttää sitä omaa toimintaa. Pitää olla ensin kaikki tieto, lehdet, välineet, sovellukset ja niiden kanssa nykertämiseen menee kaikki se energia joka olisi pitänyt käyttää siihen itse tavoitteeseen. "En voi vielä kun pitää eka ettiä joku lehti mistä sais inspistä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi