Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitanpa minäkin Sannin vartaloa koskevan ketjun: Let's face it, yksikään teistä ei ole huolissaan random julkkiksen laihtumisesta vaan

20.03.2016 |

asia puhututtaa, sillä normaalipainosta on vaikea laihduttaa. Mietin asiaa ja ainoa selitys tälle yhtäkkiselle kiinnostukselle random julkkista kohtaan on oltava kateus laihtumisesta. Ette vain pysty myöntämään sitä! Mikä siinä voi olla niin vakeaa? Ennen kuin ehditte, sh- syytökset ovat perättömiä niin pitkään kuin Sanni ottaa kantaa asiaan ja hän näyttää terveeltä. Mitä roolimalli-paskaan tulee, jokainen julkisuuden henkilö tekee valinnan roolimallina toimimisesta tai toimimattomuudesta. Mielestäni Sanni on varsin hyvin sanoituksillaan osoittanut, ettei ole kiinnostunut lastenne kasvatukseen osallistumisesta. Laihtuminen on myös esimerkillinen vastapaino julkkisten lihomiselle.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen tyttären äitinä olen todellakin huolestunut kun roolimalli laihtuu liikaa. Anoreksia on todellinen ongelma!

Vierailija
2/40 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti ennen kropaltaan nätiltä ja hoikalta, nyt sairaalloiselta, siinä ei ole mitään kateutta. Terve mieli näkee asiat eri tavalla kuin sairas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vitun pakkomielle sulla on laihuuteen?

Vierailija
4/40 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kauneusihanteet ei ole alipainoa kutittelevassa kropassa, saatanan pässi :D Söisit sinäkin ssss joskus enemmän kuin tuhat kaloria, niin alkais ajatukset ehkä pyöriä muussakin kuin tässä jonninjoutavassa laihuusjankkauksessa.

Vierailija
5/40 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan terve ihminen on kateellinen sairaudesta, johon voi jopa kuolla.

Vierailija
6/40 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli hienoa kun Vesku Loiri laihtui ja tervehtyi huomattavasti. Mutta kun ennestään laiha julkkis laihtuu se ei ole lainkaan esimerkillistä.

Vierailija
7/40 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kyllä enemmän huolissani jo siitä, jos lapseni kuuntelis Sannin musiikkia. Uskon vahvasti, että pitkäaikainen altistuminen tuollaiselle roskalle tuhoaa aivosoluja.

Vierailija
8/40 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmen tyttären äitinä olen todellakin huolestunut kun roolimalli laihtuu liikaa. Anoreksia on todellinen ongelma!

Sulla taisi jäädä osa aloituksesta lukematta. Kas tässä:

Mielestäni Sanni on varsin hyvin sanoituksillaan osoittanut, ettei ole kiinnostunut lastenne kasvatukseen osallistumisesta. Laihtuminen on myös esimerkillinen vastapaino julkkisten lihomiselle.

Face it, en minä Sannille vastannut vaan sinulle. Kerroin miksi minua huolestuttaa liika laihuus. Ja Sannihan oli sinusta vain random julkkis, ei ole sitä nuorille tytöille.

Vierailija
9/40 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä huolestuin Lemmyn laihasta olemuksesta viimeisellä Suomen keikalla. Syy selvisikin äkkiä.

Vierailija
10/40 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sannin kuvia katoin, niin ei se kovin terveeltä näyttänyt.

Vierailija
11/40 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
12/40 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa print screen siitä, kun ei jaksa sen takia katsoa koko jaksoa.

Vierailija
13/40 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Näytän mieluummin timmiltä fitness- harrastajalta kuin syöpäpotilaalta. Kukin tyylillään :D

Vierailija
14/40 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi ees ole laiha. Ihan normaalipainoinen tuon kokoiseksi. Tarviiko aina alkaa heti haukkumaan anorektikoksi, kun joku on vähän hoikempi? Ihmisten käsitys terveestä vartalosta on mennyt pilalle tän läski-ihannoinin takia. Viime vuosisadan alussa tota pidettiin just hyvän kokoisena. Keskiverto ei ole sama kuin normaali ja terve. Suomessa ylipaino on vakava ja yleinen ongelma.

Vierailija
15/40 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä hyvin voisi väittää että ssss on kateellinen pluskoon malleille heidän kurveistaan.

Vierailija
16/40 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien kauneusihanteet ei ole alipainoa kutittelevassa kropassa, saatanan pässi :D Söisit sinäkin ssss joskus enemmän kuin tuhat kaloria, niin alkais ajatukset ehkä pyöriä muussakin kuin tässä jonninjoutavassa laihuusjankkauksessa.

Niin totta! Kun on liian vähillä kaloreilla tarpeeksi kauan niin aivotkaan ei enää toimi normaalisti!

Vierailija
17/40 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä SSSS jos perustaisit blogin ja jättäisit tänne palstalle kirjoittelun kokonaan? Siellä voisit jakaa näitä "totuuksiasi" niin paljon kuin sinua huvittaa etkä vaivaisi muita ihmisiä mielipiteilläsi.

(Tai vielä parempi olisi se, että käyt juttelemassa jollekin ammattiauttajalle. Kirjoitustesi perusteella vaikuttaa siltä, että voisit hyötyä jonkinlaisesta terapiasta.)

Vierailija
18/40 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja luulet kyrpämäisen keskustelun av-palstalla auttavan tähän ongelmaan jotenkin?

Vierailija
19/40 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä kuka on sanni tai miksi edes avasin tämän keskustelun, mutta totuus on kyllä se, että ylipaino on suomessa isompi ongelma kuin alipaino. (Anoreksiaa en ihannoi.)

Vierailija
20/40 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, sinähän se vanhempi olet, eikä Sanni. Sinä pystyt vaikuttamaan siihen, mitä lapset ajattelevat laihuudesta ja Sannista koska sinähän ne lapset toivottavasti kasvatat. Sanni saa olla sen näköinen kuin haluaa ja laulaa mitä ikinä hän itse haluaakaan. Ei Sannilla ole osaa eikä arpaa siihen, että lapsi katsoo hänen kroppaansa ja haluaa olla samanlainen. Vanhempana sinun tulisi pistää raja siihen, kuinka laihaksi lapsi laihduttaa, ei Sannin.

Oma mielipiteeni Sannista on se, että laulaa hän ei osaa enkä hänen musiikistaan pidä, mutta herranjumala Sanni on kaunis ja se kroppa on aivan mieletön. 

T: Mies 28