Gallup: oletko kotona farkuissa vaiko mieluummin olohousuissa?
Kommentit (20)
töiden jälkeen saattaa jäädä farkut päälle, mutta yleensä olen oloasussa.
Töiden jälkeen saattaa jäädä kollarit jalkaan mutta mieluiten boksereissa
Olin juuri tulossa tekemään samanlaisen aloituksen. :) Kotona on niin lämmin, että olen ihan t-paita päällä ja alushousut jalassa. Mieskin tykkää. :)
Töiden jälkeen jää yleensä farkut jalkaan, paitsi jos kovasti turvottaa niin päästän pötsin valloilleen ja vedän collarit jalkaan. Viikonloppuisin/vapaalla collarit.
Mä oon kotona aina joko collegehousuissa tai velourhousuissa, yläosana t-paita. Ei tulisi mieleenkään olla kotona farkuissa tai työvaatteissa (smart casual toimistoasu). Kotona pitää saada olla mukavissa, pehmeissä ja ei-kiristävissä vaatteissa.
Sinkkunaisena ikivanhat kulahtaneet collegehousut ja joku räjähtänyt löysä pusero. Ja villasukat.
Kollarit, villasukat ja paksu pusero. Mitäpä väliä, ei kukaan ole näkemässä.
Risat ihanat collarit jalassa. Tänään oikein piti miettiä, mirkä housut jalkaansa laittaa, että voi mennä avaamaan virpojille oven.
Ilman housuja tai kokonaan alasti.
Riisun heti farkut kun pääsen kotiin. Mieluummin kollarit tai puuvillatrikoot.
Tänään olen ollut urheilukerrasto päällä koko päivän. Kävin aamulla kävelyllä enkä viitsinyt vaihtaa. Kiva huomata, että en ole ainut epänaisellinen ja mukavuuden haluinen.
Lähes aina hameessa tai mekossa. Housut eivät ole mun juttuni!
Alasti mielellään, vaatteet on ahdistavia
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kotona aina joko collegehousuissa tai velourhousuissa, yläosana t-paita. Ei tulisi mieleenkään olla kotona farkuissa tai työvaatteissa (smart casual toimistoasu). Kotona pitää saada olla mukavissa, pehmeissä ja ei-kiristävissä vaatteissa.
Just niinkuin minä, paitsi että kesällä olen usein mekossa tai kevyessä hameessa housujan sijaan.
Collegehousut ja t-paita ja villatakki ja-sukat. Vanha omakotitalo, vetää joka nurkasta:)
ilman housuja.