Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi ette näe seksiä perusoikeutena?

Vierailija
20.03.2016 |

millaisten naisten ja miesten ei sitten kuulu saada koskaan seksiä?

Kommentit (464)

Vierailija
461/464 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten harrastamasta tasa-arvosta kertoo jotain se, että miesten tulisi ymmärtää ja kuunnella naista ja naisia. Naisten sensijaan ei tarvitse ymmärtää miehiä ja kuunnella miesten tarpeita kuten sitä, että pillua olisi saatava. Naiset vain teilaavat sen ällöksi ja sikamaiseksi tyyliin "minun ei tarvitse tuommoista kuunnella".

No, enpä minäkään enää naisten/naiseni tarpeita kuuntele.

Enpä usko tätäkään.

Olen varma että keskivertonainen ottaa miestään huomioon enemmän kuin se mies naistaan.

Vierailija
462/464 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikesta tästä huolimatta olen edelleenkin kiitollinen siitä että olen Suomeen syntynyt nainen ja saan ihan itse päättää kenen kanssa harrastan seksiä ja kenen en <3 En ole velvollinen "antamaan" enkä tiettävästi koskaan tulee olemaan velvollinen antamaan vaikka se kuinka muutamaa ihmistä nähtävästi ketuttaa. Kiitos että muistutitte ettei se kaikkialla olekaan perusoikeus.

Ei tuosta tarvitse kiitollinen olla. En minä ainakaan ole. Miksi kuuluisi olla kiitollinen että saa jonkin oikeuden, joka kuuluu jokaiselle ihan luonnostaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/464 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin ei kuulu jakautua tasan kenekään kesken. Jokaisella on oikeus ainoastaan omaan seksuaalisuuteensa, ei toisen. Jos ei löydy kaveria seksiin, jää silti oikeus sooloseksiin. Näin yksinkertainen asia on.

Vierailija
464/464 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Termit haltuun!

Seksi on (useimpien) ihmisten perusTARVE. Tämä toki on biologista ja ihminen on onnellisempi jos saa.

OIKEUS on jotain mikä pitää luoda. Oikeus synnyttää aina velvollisuuden. Jos minulla on oikeus vaikkapa julkiseen terveydenhuoltoon, jollain taholla on velvollisuus järjestää se.

VAPAUS on jotain mitä ei tarvitse erikseen louda. Minulla on vapaus omaan kehooni. Minua ei voi esim. pakottaa panemaan kenenkään kanssa.

Mikäli luotaisiin oikeus seksiin, mikä saattaisi sinänsä ollakin hyväksi, luokattaisiin niiden oikeuksia joiden tuo vapaus pitää tuottaa. Tästä ristiriidasta johtuu että oikeus seksiin jotenkin absoluuttisena on vain mahdoton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi