Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkalle Turkkiin. Uskallus

Pilpa
19.03.2016 |

Kohta lähtö Turkin Sideen ja viimeaikojen tapahtumat pelottaa. Matkaa ei saa peruttua tai vaihdettua ilman rahojen menetystä (5 henkinen perhe 4300e).

Onko muita uskaltautumassa matkalle turkkiin? Vai pitäisiköhän vain perua ja menettää rahat. :(

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa pari päivää. Meidän perhe (4 henk) olisi lähdössä kahden viikon päästä Mersiniin Turkkiin. Matkatoimistot tekee ainakin ihan normaalisti vielä matkoja eikä ala perumaan levottomuuksien vuoksi. Olen ollut yhteyksissä muutamaan tuttavaan jotka asuvat Turkissa. Terrorismin hälytystaso on nostettu punaiseksi ja paikalliset pelkäävät seuraavaa iskua. Tuntuisi ihan kamalalta perua matka jota varten olemme säästäneet pari vuotta ja menettäisimme rahat kuin tuhkan tuuleen:(

Vierailija
2/27 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis kyllä kilon kappaleinakaan Turkkiin nyt, vaikka sanovat että turistikohteissa rauhallista. Toivotaan, että teidän matkat menee kaikesta huolimatta hyvin, jos päätätte lähteä! Ymmärrän kyllä, että jos on pitkään säästetty ei halua niitä rahoja menettää, voi olla että lähtisin itsekin jos olisin samassa tilanteessa mutta onneksi en ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähtisin! Ainakin kuolisin sit onnellisena.

Vierailija
4/27 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lähtis.

Todellakin pelkään Turkin tilannetta tällä hetkellä.

Vierailija
5/27 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi, ainakaan lasten kanssa. Terrori-iskut alkavat olla lähes viikottaisia.

Vierailija
6/27 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilpa kirjoitti:

Kohta lähtö Turkin Sideen ja viimeaikojen tapahtumat pelottaa. Matkaa ei saa peruttua tai vaihdettua ilman rahojen menetystä (5 henkinen perhe 4300e).

Onko muita uskaltautumassa matkalle turkkiin? Vai pitäisiköhän vain perua ja menettää rahat. :(

Paljonko rahoja menettäisitte, jos vaihtaisitte kohteeksi vaikka Kanariansaaret?

Vierailija
7/27 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lähtisin, älkää nyt höpsikö!

Vierailija
8/27 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde matkalle, autolla ajaminen Suomessa on vaarallisempaa. Todennäköisyys, että satut keskelle pommi-iskua on kuitenkin häviävän pieni.

Vierailija
9/27 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terroristit yrittävät iskeä turistikohteisiin saadakseen enemmän kansainvälistä huomiota.minä en perhettäni veisi sinne lomalle.

Vierailija
10/27 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan lähtisi.

Ovat uhanneet turistikohteita niin miksi lähteä leikkimään hengellään?

Vierailija
11/27 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin. Peruin viime syksynä juuri Sideen matkan, kun niitä levottomuuksia oli ollut. Aivan turhaan. Teinien luokiltakin meni vaikka kuinka moni Alanyaan ja Antalyaan ja Side taitaa olla vähän rauhallisempi paikka lisäksi. Harmittaa vieläkin, rahat on menneet muuhun eli uutta matkaa ei ole tiedossa. Olisi ollut ensimmäinen matka ikinä. 

Vierailija
12/27 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin. Noita uhkia on aina joka paikassa. Kyllä ne matkatoimistot lopettaa matkojen tekemisen sitten kun ei oikeasti kannata matkustaa.

Vierailija
13/27 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin varmaan jos ei saa vaihtaa esim. Teneriffalle, mutta uutta matkaa en turkkiin ottaisi. No, olen ollut turkissa kerran 2000 luvulla ja se oli viimeinen Turkin matka. En tykännyt Turkista yhtään. Ei ikinä enää.

Vierailija
14/27 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkatoimistot lopettaa matkat kun pitää evakuoida ekat asiakkaat

Vierailija
15/27 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin kesäksi tilattu matka Alanyaan, voikohan sen reissun siirtää muualle, kun vasta varausmaksu maksettu? Tietääkö joku? Tjäreborg kyseessä.

Vierailija
16/27 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin kesäksi tilattu matka Alanyaan, voikohan sen reissun siirtää muualle, kun vasta varausmaksu maksettu? Tietääkö joku? Tjäreborg kyseessä.

Voi vaihtaa kohdetta yhden kerran maksutta. Juuri tein näin Tjäreborgilla. Muistaakseni aikaraja on 28 vrk ennen matkan alkua. Tarkista tuo aika vielä.

Vierailija
17/27 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan perheen kanssa lähdössä Turkkiin 27.3 ja menemme ilman pelkoa. Isku esimerkiksi Sideen on erittäin epätodennäköinen. Jos turisteihin haluaa kohdistaa iskut niin suuret massat matkaavat Istanbulissa tai Alanyassa.

Itse menemme Belekiin.

Turkissa olen käynyt noin 9 kertaa :)

Mukavaa lomaa aloittajalle!

Vierailija
18/27 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa pari päivää. Meidän perhe (4 henk) olisi lähdössä kahden viikon päästä Mersiniin Turkkiin. Matkatoimistot tekee ainakin ihan normaalisti vielä matkoja eikä ala perumaan levottomuuksien vuoksi. Olen ollut yhteyksissä muutamaan tuttavaan jotka asuvat Turkissa. Terrorismin hälytystaso on nostettu punaiseksi ja paikalliset pelkäävät seuraavaa iskua. Tuntuisi ihan kamalalta perua matka jota varten olemme säästäneet pari vuotta ja menettäisimme rahat kuin tuhkan tuuleen:(

Rahat vai henki? Siinäpä miettimistä.

Vierailija
19/27 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isku turistikohteisiin on vain ajan kysymys. Sen huomaa ihan siitäkin, että Turkin matkat ovat halventuneet entisestään. Vain idiootti vie perheensä tällä hetkellä Turkkiin, anteeksi nyt vain.

Vierailija
20/27 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin. Noita uhkia on aina joka paikassa. Kyllä ne matkatoimistot lopettaa matkojen tekemisen sitten kun ei oikeasti kannata matkustaa.

Tässäkin kannattaa ajatella hyvin kriittisesti: matkatoimistojen toiminta on miljoonabisnestä, joten kynnys matkojen lopettamiseen varsinkin nyt Suomen kylminä kuukausina tekisi ison loven tienesteihin. Raha ikävä kyllä usein vie, ei niinkään järkevä varovaisuus.