Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opinko koskaan enään luottamaan tuohon mieheen?

Vierailija
19.03.2016 |

Meillä oli hyvä muutaman vuoden suhde. Loppupuolella esiin tuli kaikkea ikävää liittyen toisiin naisiin. Hän valehteli asioista 3 kertaa, joka kerta kuitenkin lupaillen muuttuvansa ja lopettavansa pelleilyn.

Kaksi kertaa annoin anteeksi, kolmannella kerralla tulin siihen tulokseen, että hän ei arvosta minua tippaakaan, joten olkoot. Erosimme.

Nyt hän on havitellut minua takaisin ja omien sanojensa mukaan ymmärtänyt tilanteen vasta nyt, kun jätin hänet.

Olemme välillä nähneet ja tuntuu, että välit lämpeävät taas. Ahdistun kuitenkin jatkuvasti ja epäilen koko ajan, että hän valehtelee minulle jostain tai hänellä on jotain peliä selkäni takana.

Haluaisin oppia vielä luottamaan, koska hän on hyvä mies, mutta loppuuko tämä epätietoisuus ja ahdistus koskaan? Ennen pystyin uskomaan hänen lupauksensa, nyt tuntuu, että _kaikki_, mitä hän sanoo, on valetta.

:(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä hän sanoo, on valetta. *tietää*

Vierailija
2/4 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvältä mieheltä kuulostaakin, pidä ihmeessä kynsin hampain kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pysty eikä ole aihettakaan. Ei tuommoiset ihmiset muutu. Se voi hetken pinnistellä, mutta sortuu kuitenkin enemmin tai myöhemmin.

Vierailija
4/4 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies? Millä ihmeen kriteereillä hän on hyvä mies? Yleensä arvostus, kunnioitus ja luottamus tekevät hyvän suhteen.