Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä naisesta joka saunoo miesten kanssa?

Vierailija
19.03.2016 |

Tuttavapiirissäni on iltoja, jolloin miehet saunovat. Yksi nainen menee sitten ryntää sitten aina miesten perään saunaan. Miehiä noin 10 ja tämä 1 nainen menee sitten mukaan. Minun mielestäni ei ole jotenkin normaalia. Ärsyttävä akka jotenkin. Mitä mieltä olette tommoisesta?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kautta tulleessa kaveriporukassa on ollut teini-iästä asti sekasauna-kulttuuri. Ydinporukka on enimmäkseen miehiä ja naisten osuus on vaihdellut sen mukaan kuinka moni seurustelee. Varsinkin alkuvuosina olin aika usein ainoa tyttö porukassa. Naisten välisen solidaarisuuden nimissä olen kyllä yrittänyt aistia muidenkin naisten fiiliksiä ja mennyt seuraksi saunomaan, jos joku uudempi tulokas ei ole sekasaunaan halunnut. Sillon, jos olen ainoa nainen joka on saunaan menossa, en mene yksin lauteille kököttämään jonkun leidin mieliksi vaan samaan aikaan muiden kanssa, vaikka olisivat sitten kaikki miehiä. Nykyään yli kolmekymppiset ovat minua alasti nähneet lukioikäisestä asti myös läpi raskaudet ja imetykset, joten alkaa olla vähän myöhäistä ujostella tai kenenkään mustasukkaiseksi tulla. Jos näistä joku muu kuin oma mies muhun niin lämpenisi ettei pystyisi sitä omana tietonaan pitämään, niin eiköhän olisi jo aikaa sitten tapahtunut. Yhden ainoan kerran muistan, mutta se oli poikkeustilanne kaikinpuolin eikä jäänyt välejä hiertämään.

Eikö katseesi yhtään suuntautunut kaikkien alapäähän?

Ei ole tarvetta vilkuilla. Olen vaan yhden miehen nainen kerrallaan :)

Eli et tietäisi jos yhdellä olis ollu iso vehje?

En ole kiinnittänyt huomiota, ei ainakaan silmille hyppivän iso. En osaisi nimetä kellä on isoin ja kellä pienin. Mitäpä mä sillä tiedolla tekisin.

Entä jos toisella miehellä olis hyvät vatsalihakset niin saisko niitä kehua vai suuttuuko oma mies?

En usko, että suuttuisi, mutta ei ole kuulunut tapoihin kommentoida kenenkään vartaloa kun ollaan ilkosillaan saunassa. Eikä muutenkaan ellei toisella ole ollut jollain kuntokuurilla tai ollaan menossa laittautuneena johonkin. Sillon voin sanoa miehenkin kaverille, että näyttää hyvältä ihan kuin sanoisin naispuoliselle kaverillekin, koska se on kivasti sanottu toiselle ihmiselle.

Entä jos karvoitus on siistimättä niin jätätkö menemättä yhteissaunaan vai onko pakko siistitä sitä ennen?

Vierailija
22/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pari jotka tiedän, ovat muutenkin mielellään itseään esitteleviä. Kumpikin sanoo asian olevan neutraali, mutta käyttäytyvät toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti joka haluaa pitää mieshaaremia.

Vierailija
24/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on kunnia-asia jos nainen tulee joskus saunaseuraksi! Meilläkin on ollut tämmöinen tilanne, että 1 nainen on aina silloin tällöin tullut meidän miesten kanssa saunaan (meitä noin 10). Hänellä on tosin aina ollut pyyhe päällä ja oma suihkuvuoro, että ei ole päässyt näkemään sen enempää valitettavasti. Leikkisästi on toivottu että ottaisi pyyhkeen pois tai että voisimme tulla pesemään selkää

Vierailija
25/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan muistaa antaa jokaiselle haluavalle, niin on ok.

Vierailija
26/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapiirissäni on iltoja, jolloin miehet saunovat. Yksi nainen menee sitten ryntää sitten aina miesten perään saunaan. Miehiä noin 10 ja tämä 1 nainen menee sitten mukaan. Minun mielestäni ei ole jotenkin normaalia. Ärsyttävä akka jotenkin. Mitä mieltä olette tommoisesta?

Noh mun mielestä tuossa on olennaista se, onko olemassa myös naisten vuoro? Jos ei, niin sitten on ihan ok. Jos ainoana porukan naisista menee miesten vuorolla saunaan, ja muut naiset  erikseen, niin on outoa.

Vierailija
27/28 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kautta tulleessa kaveriporukassa on ollut teini-iästä asti sekasauna-kulttuuri. Ydinporukka on enimmäkseen miehiä ja naisten osuus on vaihdellut sen mukaan kuinka moni seurustelee. Varsinkin alkuvuosina olin aika usein ainoa tyttö porukassa. Naisten välisen solidaarisuuden nimissä olen kyllä yrittänyt aistia muidenkin naisten fiiliksiä ja mennyt seuraksi saunomaan, jos joku uudempi tulokas ei ole sekasaunaan halunnut. Sillon, jos olen ainoa nainen joka on saunaan menossa, en mene yksin lauteille kököttämään jonkun leidin mieliksi vaan samaan aikaan muiden kanssa, vaikka olisivat sitten kaikki miehiä. Nykyään yli kolmekymppiset ovat minua alasti nähneet lukioikäisestä asti myös läpi raskaudet ja imetykset, joten alkaa olla vähän myöhäistä ujostella tai kenenkään mustasukkaiseksi tulla. Jos näistä joku muu kuin oma mies muhun niin lämpenisi ettei pystyisi sitä omana tietonaan pitämään, niin eiköhän olisi jo aikaa sitten tapahtunut. Yhden ainoan kerran muistan, mutta se oli poikkeustilanne kaikinpuolin eikä jäänyt välejä hiertämään.

En ole kiinnittänyt huomiota, ei ainakaan silmille hyppivän iso. En osaisi nimetä kellä on isoin ja kellä pienin. Mitäpä mä sillä tiedolla tekisin.

Entä jos toisella miehellä olis hyvät vatsalihakset niin saisko niitä kehua vai suuttuuko oma mies?

En usko, että suuttuisi, mutta ei ole kuulunut tapoihin kommentoida kenenkään vartaloa kun ollaan ilkosillaan saunassa. Eikä muutenkaan ellei toisella ole ollut jollain kuntokuurilla tai ollaan menossa laittautuneena johonkin. Sillon voin sanoa miehenkin kaverille, että näyttää hyvältä ihan kuin sanoisin naispuoliselle kaverillekin, koska se on kivasti sanottu toiselle ihmiselle.

Entä jos karvoitus on siistimättä niin jätätkö menemättä yhteissaunaan vai onko pakko siistitä sitä ennen?

Karvat on aina siistittynä, koska siistin ne siksi, että minun on parempi olla niin. Jos nyt satuttaisiin tulemaan saunaan suoraan kolmen viikon vaellukselta, menisin silti karvoineen päivineen. Mun karvat ei niille muille miehille pätkääkään kuulu ja ihan rauhassa saavat näystä vaikka sokeutua, jos totuus naisen luonnollisesta karvoituksesta sattuu silmiin

Vierailija
28/28 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä se lepotila mitään kerro.